Antalya & ısparta yazacak arkdaslar puanlarımızı ve okullarımızı yazalım ((:

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan gulayshe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
30
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@gulayshe
arkdaslar bende antalya ve ısparta ıkısını yazacagım puanım 83 bırbırımıze fıkır verelım (:
 
puanım 74 yazmak istiyorum ama ölü tercih olur diye emin değilim
 
nereyı yazmak ıstıyorsun? ben ısparta ve egırdır yazacagım
 
arkadaşlar siz sözleşmelimisiniz yoksa ilk defamı tercih yapacaksınız bilgilendirirseniz sevinirim
 
ben sözlesmleıyım ayse48 daha oncekı atamalarda ıstedıgım yer olmadıgı ıcın cok fazla tercıhte bulunmamıstım
 
teşekkür ederim gulayshe iyi puan almışşın istediğin yer olur diye düşünüyorum
 
ya arkadşım delimisin tabn puandan 23 puan fazlan var tabiki olur. ya böyle sormana ne gerk var . bir umutla intrernti açanalrın moralini bozuyosun. aferin almıştım daah ne. olmazsa olmaz sormana ne gerek var. benim 30 puan fazlam vardı 1. tercşhim olmuştu. yani biz ne yapalım
 
hepımızın oyle olur ınsallah ;) yalnız kız meslek lısesı kafamı karıstırıyor bıraz
 
isparta - yalvaç düşünüyorum, okulların sitelerine bakıyorum
72.211
 
isparta - yalvaç düşünüyorum, okulların sitelerine bakıyorum
72.211

sementa bende yalvaçta sözlşemeli çalşıyorum ben de yazıcam yazıcan okulları söylersen ben onları yazmam benim puanım 67 hakkımızda hayırlısı inaşşllah
 
puanım 74.700 antalya düşünüyorum. olur mu bilmiyorum ama, yazıcam yinede...
 
sementa bende yalvaçta sözlşemeli çalşıyorum ben de yazıcam yazıcan okulları söylersen ben onları yazmam benim puanım 67 hakkımızda hayırlısı inaşşllah

höyüklü beldesi varmış, ilçe merkezlerini bile yazmaya korkuyorum. Şu alan bazında sıralama verilmedi ki. ben bilecik istiyorum aslında yalvacı en sona yazarım.
 
tatlımölü tercih olmasın diye söylüyorun puan 75 altı ise batıolmaz sıralama önemli kadro 65 ve 70 arası kapatacak 1000 kiş temmuz atamasından var zaten 70 puan lalan 1200 kişi top 2200 kişi yapıyor üzgünüm
 
bendeee antalya yazmayı düşünüyorum olmazsa diye çok korkuyorumm ama 66.825 puanım çok tercih eden olurmu acaba köylerini falan tahmini olanlar yazabilirlermi:S
 
tatlımölü tercih olmasın diye söylüyorun puan 75 altı ise batıolmaz sıralama önemli kadro 65 ve 70 arası kapatacak 1000 kiş temmuz atamasından var zaten 70 puan lalan 1200 kişi top 2200 kişi yapıyor üzgünüm

hocam siz yeni mezunmusunuz puanınız kaç acaba..nereleri yazmayı düşünüyosunuz..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst