Anneler günü için monolog....:))

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
362
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
@tuğba taştan
anneler günü için hazırlıyorum sizlerle paylaşmak istedim umarım işinize yarar siteye baktım yoktu inşallah gözümden kaçmamıştır

-kolonyamı çiçek mi
-yoksa biröpücük mü
-ne armağan edeyim
-sana ben anneciğim

bu anneler günüde
sevgi yanar gönlümde
hediye diye senden
kalbini isterim ben

-yooo onu isteme benden
- o benimle kalsın
- çünkü anneciğim orada sen varsın
 
çok güzel teşekkürler
 
TeŞekkÜrler...
 
teşekkürler.
 
teşekkürler
 
teşekkürler...
 
teşekkürler...
 
çok güzel olmuş..saolun hocam :)):)
 
çok güzel...teşekkürler
 
kısa ve öz tam aradıgım gibi:) tesekkurler
 
iyi fikir oldu hocam.Anneler gününde öğrencilerim öğrenmiş olacaklar
 
çoookkk şeker olmuş
 
rica ederim beğenmenize sevindim
 
harika olmuş hocam çok teşekkürler
 
TeŞekkÜr Ederİm PaylaŞiminiz İÇİn
 
teşekkürler...
 
teşekkürleer
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst