Akvaryumumuz:)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ogretmen87
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:14
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
91
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Konum
kocaeli
@ogretmen87
:emot158:balıkların gözleri de renkli raptiyeler ile yaptık. raptiyenin arkaya çıkan ucu ile fon kartonuna sabitlemek istedim ama sabitlenmiyor. o ucu da bir makas yardımıyla kıvırdım ve yapıştırarak sabitledik balıkları. ayrıca yapımı çok basit:)
 

Ekli dosyalar

  • adsız.JPG
    adsız.JPG
    26.8 KB · Görüntüleme: 205
Emeklerİnİze saĞlik hocam...
 
teşekkürler hocam,çook renkli olmuş.gömlek kutusundan da güzel akvaryum oluyor...eşim sağolsun :)
 
teşekkürler öğretmenlerim. özellikle yapımı basit olduğu için paylaşmak istedim. çocuklar da çok sevdiler nedense:)
 
haftaya perşembe su canlılarıyla ilgili faaliyet yapıcaktık,ben de sizin bu çalışmanızdan esinlenicem :) bu arada hocam,hangi ilçede görev yapıyorsunuz?
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst