arkadaslar nereye acağımı bilemedim buraya acamak zorunda kaldım
arkadaşlar meslek liseliler sınavsız acık öğretime kayıt yaptırıp okuduktan sonr.öğretmen olabiliyomus böyle bişey varmı.benim bildiğm ise sınava girip belli bir puan alıp girelebiliyo yoksa bu değiştimi tesk.eder.
)