Açık Öğretim lisesinde okuyup staj yapanlara 2. Dönem devam zorunluluğu yok mu?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan isdemelem1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:23
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
5
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@isdemelem1
Ben de 1. Dönem Açık Öğretim Lisesinden 1 stajer vardı. 2. Dönem devam zorunluluğu yok artık gelmeyeceğim sadece ödev hazırlayacağım ve yıl sonunda bazı evraklar getireceğim v.s. dedi.Diğer grubun stajeri geliyor fakat bizim sınıfın stajeri artık devam etmiyor.Ben de emin olamadım.Bu sene son sınıfta.2. Dönem devam zorunluluğu var mı yok mu?Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
 
Ben de 1. Dönem Açık Öğretim Lisesinden 1 stajer vardı. 2. Dönem devam zorunluluğu yok artık gelmeyeceğim sadece ödev hazırlayacağım ve yıl sonunda bazı evraklar getireceğim v.s. dedi.Diğer grubun stajeri geliyor fakat bizim sınıfın stajeri artık devam etmiyor.Ben de emin olamadım.Bu sene son sınıfta.2. Dönem devam zorunluluğu var mı yok mu?Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
 
hocam bende açık lise okumuştum iki dönemde de devam zorunluluğu vardı bizde bence o işte bi yanlışlık olmalı....
 
Bence de öyle ama yok mu acaba başa bilgisi olan sınıfına stajer gelen.Cevaplarsanız sevinirim.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst