Açık Ögretim Hakkında Bilgi çocuk Gelişimi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan düş/ün/ce
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
46
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
34
Konum
.....
@düş/ün/ce
Ben sınavsız geçişimile 2 senelik çocuk g. okuduktan sonra açk ögretmden okul öncesini okusam 3.ve4.sınıfı yani.Çocuk g. ögrtmeni mi oluyorum (lisede çalışan) yoksa okul öncesi mi(anasınıfında çalışan) hangisi bnm mesleğim olucak?
 
Ben sınavsız geçişimile 2 senelik çocuk g. okuduktan sonra açk ögretmden okul öncesini okusam 3.ve4.sınıfı yani.Çocuk g. ögrtmeni mi oluyorum (lisede çalışan) yoksa okul öncesi mi(anasınıfında çalışan) hangisi bnm mesleğim olucak?

tabiiki de okulöncesi öğrtmeni..
çünki okulöncesi programını bitrcksin..
 
Off yaa çocuk g. açık ögretimi yok mu??
 
hayır açıköğretim çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmnliği yok....
açıköğretim okulöncesi öğretmnliği var..
 
Lisans tamamlama denilen şeyde o zaman okul öncesi için.Dgs sınavını kazanamazsam bendne hiç bişi olmuyor yani :(
 
aynen dediklerin geçerli maalesef..
bu haftasonu sınavın var sakın son hafta diye boşlama derim..
bakarsın direkt 4yıllık çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmenliği kazanırsın hiçbir şey için lütfen umutsuz olma..:)
 
Umarım ama umutlarım yıkıldı resmen ya off ..Nasıl bi eğitim sistemi bu ya..Umarım 4 senelik kazanırım ..
 
bende bu yıl sınava giricem sana da başarılar dilerim:)
 
Sanada başarılar cnm..
 
çok zor bir süreçten geçmekteniz belki istediğiniz yer hemen olmayabilir fakat ümidniizi asla kaybetmeyin.gerçekten isterseniz birde gereken emeği gösterirseniz rabbimizn hazinesi geniştir. samimi olduğunuzda yüce yardan veriri. ben çok zor kazanmıştım. denemediğim bölüm kalmamıştı beden eğitim öğretmenliği,müzik bölümü bile denedim bu gibi dallarda yeteneğim vardı 4 yada 5 senedeir beden eğitimi ile uğraşan bir arkadaş vardı ben 6 aylık çalışma ile onların seviyesine gelmiştim.ama kalbimde hep okulöncesi vardı.bir kaç senem öğle geçti.daha sonra düzenli ders çalışmaya başladım ve ben 1 PUANLA kaÇIRMIŞTIM OKULÖNCESİ BÖLÜMÜNÜ....ÇOK AĞLADIM...çok üzüldüm..ama üzülsende faydası yok. sabır sabır sabır sabır kurtuluşun anahtarıdır mevlana ne güzel söylemiş...dediğim gibi istediğim hemen olmadı...kaç senem gitti fakat yürekten istedim ben.emek verip çalıştım böyle yapınca ve yüce yaratanı unutmayıncada veriyor. fakat herzamn hayırlısı dileğin belki sizin için hayırlı olan şeyler başka şeylerdir belki budur.sizler sadce Yaradana güvenin...başarılar
 
çok zor bir süreçten geçmekteniz belki istediğiniz yer hemen olmayabilir fakat ümidniizi asla kaybetmeyin.gerçekten isterseniz birde gereken emeği gösterirseniz rabbimizn hazinesi geniştir. samimi olduğunuzda yüce yardan veriri. ben çok zor kazanmıştım. denemediğim bölüm kalmamıştı beden eğitim öğretmenliği,müzik bölümü bile denedim bu gibi dallarda yeteneğim vardı 4 yada 5 senedeir beden eğitimi ile uğraşan bir arkadaş vardı ben 6 aylık çalışma ile onların seviyesine gelmiştim.ama kalbimde hep okulöncesi vardı.bir kaç senem öğle geçti.daha sonra düzenli ders çalışmaya başladım ve ben 1 PUANLA kaÇIRMIŞTIM OKULÖNCESİ BÖLÜMÜNÜ....ÇOK AĞLADIM...çok üzüldüm..ama üzülsende faydası yok. sabır sabır sabır sabır kurtuluşun anahtarıdır mevlana ne güzel söylemiş...dediğim gibi istediğim hemen olmadı...kaç senem gitti fakat yürekten istedim ben.emek verip çalıştım böyle yapınca ve yüce yaratanı unutmayıncada veriyor. fakat herzamn hayırlısı dileğin belki sizin için hayırlı olan şeyler başka şeylerdir belki budur.sizler sadce Yaradana güvenin...başarılar

rümeysa sana çok çok katılıyorum Allah herkesin gönlüne göre versin
 
lisede öğrencileriyle uğraşmak daha sancılıdır diye düşünüyorum.bence daha iyi küçükler,yinede senn isteğin tabiki...
 
Rümeysa hanım size gönülden katılıyorum Allah hepimizin hakkında hayırlı olanı nasip etsin
 
Benim amacım pedagog olmak ve çocuk g. okuyanlar pedagogluk yapabiliyormuş bu nedenle bu bölümü çok istiyorum.Çocuk g. okusam 2 senelik açık ögrtmden 3. ve 4.sınıfı okul öncesi olarak okusam pedagogluk yapabilirmiyim??
 
Rümeysa hanım size gönülden katılıyorum Allah hepimizin hakkında hayırlı olanı nasip etsin

amin gülşah zeynep...rabbim ney eylerse güzel eyler....Sabırlı insan, herhangi bir musibet (bela) geldiğinde ilk andan itibaren feveran etmeyen kimseye denir. İlk anda isyan eden, ama daha sonra aklı selim ile olayı kabullenen kimse ise sabırlı değil, mütehammil insandır. Abdulaziz Bekkine Hz.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst