nazgökçe hocam ne çocukluyum ne de evli tercihlerimden biri gelir diye bekliyordum, dogudan baya okul yazdım urfa merkezden falan erzurumdan ama olmadı şans
hayırlısı sizce alım olur mu şubatta beklemek çok kötü
(
şubatta atama olacagını sanmıyorum ama biraz daha bekleyelim bakalım daha neler görecegiz :/66.787 puanla ilk iki tercihim sivas zara olmasına rağmen atanamadım
evet arkadaşlar alım olacak, kesinlikle olacak ama bu alım kadrolu olacak çünkü 70 bin sözleşmeli kotasını doldurdular. kadroludan sonra tekrar sözleşmeli açığını doldurmak için sözleşmeli alım yapabilirler ve inş böyle yaparlar.
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!