60 üstü alıpda atanamayan kaç kişi kaldık

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan şengül_01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
nazgökçe hocam ne çocukluyum ne de evli tercihlerimden biri gelir diye bekliyordum, dogudan baya okul yazdım urfa merkezden falan erzurumdan ama olmadı şans :( hayırlısı sizce alım olur mu şubatta beklemek çok kötü:((
 
Bekariz ama aÇikcasi İzmİrden uzaklaŞmamiŞ bİ İnsan olarak korktum gİtmeye.. Ben doĞu yazmadim Çikmadi dedİm ama ŞengÜl hoca sİz yazmiŞsiniz ÇikmamiŞ bence bu İŞler bİrazda Şans galİba 50puanla doĞuya atanmiŞlar ÇÜnkİ..umarim bİzİde yakinda atarlar yoksa bunaliyorzz..
 
urfanın merkezini yazdım hep demek ki yüksek puanlıların seçtiği okullardan yazmışım :) nasip artık evde oturmak çok sıkıcı bunalıyor insan nimet çubukçu bu sefer sözünü tutarda agostosa kadar öğretmen almazsa çok kötü çok
 
arkadaşlar benim arkadaşımda 57 puanla bingöl merkez köy okuluna atandı.16.tercihi geldi.
 
65,5 puanla bende şubat ataması olur diye bir ümit bekliyorum..
 
66 puanla ben de bekliyorum şubat atamasını. ancak kadrolu yada sözleşmeli olması bizler için çok şey değiştirir arkadaşlar.herkesin gönlü kadrodan yana ama sözleşmelide şansımız daha fazla
 
66.787 puanla ilk iki tercihim sivas zara olmasına rağmen atanamadım
 
evet arkadaşlar alım olacak, kesinlikle olacak ama bu alım kadrolu olacak çünkü 70 bin sözleşmeli kotasını doldurdular. kadroludan sonra tekrar sözleşmeli açığını doldurmak için sözleşmeli alım yapabilirler ve inş böyle yaparlar.
 
evet arkadaşlar alım olacak, kesinlikle olacak ama bu alım kadrolu olacak çünkü 70 bin sözleşmeli kotasını doldurdular. kadroludan sonra tekrar sözleşmeli açığını doldurmak için sözleşmeli alım yapabilirler ve inş böyle yaparlar.

kadrolu alım bizim için pek de iyi olmaz hocam puanımız 60 67 arası sonuçta bir çogumuz doguya gitmemek , tercihimiz dışı atanmamak için 26 hayır dedik.kadrolu alım olursa 70üstü birçok kişi başvuracak şansımız azalacak bizimde :( tabi ağostosa kadar hiç alımda olmayabilir belli olmaz :/
 
olsunnn bir alım daha olsunnn sizde benim gibii karamsarsınızzz şengül hocam:)) ama nasıl düşünürsek öyle olur diyelim we dua edelimm şubatta olsunn..
 
şubatta alım olsun :/ ama atama takvimini vermişler öğretmen atamasından hiç eser yok :((
 
hem magduruz hemde atamamız yapılmıyor. 6450 kişi başvurmuş yani yaklaşık 5bin kişi şu an işsiz hemde bu kadar açık varken yeter artık alsınlar bizi
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst