60 üstü alıpda atanamayan kaç kişi kaldık

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan şengül_01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
hocam keşke doğudaki anaokullarını yazsaydınız en azından öğretmen var merkezde gitgide kötü ediyorlar bende atanacak puanı almışken puanım düştü ama ben üzülmedim sanki daha güzel birşeyler olacak gibi bellimi olur bir atama yapsalar belkide kadrolu atanırsınız bizde boşalan kadroarın terine geçeriz inşallahhhhh :)))))))))))))))))))))))mecbur atıyacaklar 3500 kişi atadılar bu acığı kapatmaz emin olun atama olacak

benim puanım da 59.8 26 hayırdı ve olmadı tabiki ama ben de üzülmedim nedense inşaallah iyi şeyler olur :)
 
ben 59.467 ile 8. tercihime adıyamana atandım arkadaşlar. inşallah şubatta yine atama olur, atanamayan bütün arkadaşlarımda bu mutluluğu yaşar. gerçi ben 26 yıda açmıştım, gözümü iyice karartmıştım ama çok şükür ki adıyaman oldu.
 
arkadaşım adıyamanın hangi ilçesi ben yazdım puanım 63.757 gelmedi sen hangi okulu yazdın
 
ben 59.467 ile 8. tercihime adıyamana atandım arkadaşlar. inşallah şubatta yine atama olur, atanamayan bütün arkadaşlarımda bu mutluluğu yaşar. gerçi ben 26 yıda açmıştım, gözümü iyice karartmıştım ama çok şükür ki adıyaman oldu.

arkadaşm hangi okul adayamanda yazdığın ben 63.757 ile tercih yapmıştım gelmedi ama tut ilçesini yazmamıştım..
 
canım bende besni, tut, çelikhan, samsat, sincik ve gergeri yazmıştım sırasıyla. gerger geldi
 
gerger ağaçlı köyünde GÖMÜK ilköğ. okulu
 
arkadaşm hangi okul adayamanda yazdığın ben 63.757 ile tercih yapmıştım gelmedi ama tut ilçesini yazmamıştım..

gergeri yazmışmıydın sen canım, ama yazmış olamazsın. yoksa bana gelmesi imkansız olurdu
 
hocam keşke doğudaki anaokullarını yazsaydınız en azından öğretmen var merkezde gitgide kötü ediyorlar bende atanacak puanı almışken puanım düştü ama ben üzülmedim sanki daha güzel birşeyler olacak gibi bellimi olur bir atama yapsalar belkide kadrolu atanırsınız bizde boşalan kadroarın terine geçeriz inşallahhhhh :)))))))))))))))))))))))mecbur atıyacaklar 3500 kişi atadılar bu acığı kapatmaz emin olun atama olacak


keşke o kadar emin olabilsek bu sene mezun oldum bütün sınıf arkadaşlarım atandı 26yı işaretleseymiydim acaba :( iyi kötü bir yere giderdik belkide ama bilmiyorum ya alırlar mı acaba atanmayan kaç kişi kaldık ki ????
şu saatten sonra tek korkum nimet hanımın ilk defa sözünü tutup ağostosa kadar hiç öğretmen almaması ve bize bu puanla ücretli kölelik yolu görünmesi evde oturmak kadar kötü birşey yok :((((
 
canım bende besni, tut, çelikhan, samsat, sincik ve gergeri yazmıştım sırasıyla. gerger geldi

Anladım. bende gergeri yazmamıştım. tşk ederim hayırlı olsun senin içinde tatlım
 
gergeri yazmışmıydın sen canım, ama yazmış olamazsın. yoksa bana gelmesi imkansız olurdu
yazmamıştım canım nasip değilmiş hayırlısı olsun senin için ii şeyler olur inş...
 
inşallah şubatta atanırsınız arkadaşlar.ben 63.069la ilk tercihim olan muş 75.yıl karaağıl yiboya atandım.keşke atanmama gibi korkum olsaydıda daha cesaretli davranıp daha iyi yerler yazsaydım.hayırlısı olsun diyorum artık...
 
60,538 le atanamadım 26 kapalıydı.
 
yazmamıştım canım nasip değilmiş hayırlısı olsun senin için ii şeyler olur inş...

çok sağol canım, senin içinde bunda bir hayır vardır. inşallah bundan sonraki ilk atamada, daha güzel bir yere kadrolu atanırsın. ve diğer tüm arkadaşlar inşallah...
 
inşallah şubatta da atama olur...
 
pazartesi gidip ücretli öğretmenliğe başvuracam :( nimet hanım bu sefer çok kesin konuştu ağostosa kadar atama yok diye :( hayırlısı artık
 
atananlar bile başlamamışken şubatta öğretmen almazlar :( 63küsür puanla kaldım evde of of
 
ARKADAŞLAR BENDE 65.718 PUANLA KALDIM:( maglesef.... şubat atamasını beklıorum olur inşallah... tek umudum o kaldı 26yı yazıp gidicem artık beklemek istemıyorum. neresi olursa olsun.
 
Bende Şuan doĞuyu yazmadiĞim İÇİn Çok pİŞman oldum..İpuanim63.704tÜ..nŞallahh Şubatta bİ alim olurr hepİmİz ataniriz..bunun İÇİn gereklİ yerlere maİl atalim arkadaŞlar.
 
Bende Şuan doĞuyu yazmadiĞim İÇİn Çok pİŞman oldum..İpuanim63.704tÜ..nŞallahh Şubatta bİ alim olurr hepİmİz ataniriz..bunun İÇİn gereklİ yerlere maİl atalim arkadaŞlar.

ah hocam aynen bende pişmanım şubatta atama yapmazlar gibi :(( 63.950 ile bende evde bekliyorm gözüm nette belki bi alım görürüm diye ...
 
arkadaşlar 60 üstü almışsınız genelde neden atanamadınız benim durumum vahim puanım çok düşük şubatta atama olursa kesin atanırsınız tercih çok önemli demekki bekarsanız doğu batı her yeri tercih edebilirsiniz ama evli ve çocuklu olunca birde yanınızda çocuğunuzuda alacaksanız çok düşünmeniz lazım
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst