hocam keşke doğudaki anaokullarını yazsaydınız en azından öğretmen var merkezde gitgide kötü ediyorlar bende atanacak puanı almışken puanım düştü ama ben üzülmedim sanki daha güzel birşeyler olacak gibi bellimi olur bir atama yapsalar belkide kadrolu atanırsınız bizde boşalan kadroarın terine geçeriz inşallahhhhh))))))))))))))))))))))mecbur atıyacaklar 3500 kişi atadılar bu acığı kapatmaz emin olun atama olacak
benim puanım da 59.8 26 hayırdı ve olmadı tabiki ama ben de üzülmedim nedense inşaallah iyi şeyler olur