inşallah herkes atanır. çarşambayı zor bekliyorum ya hakkımızda hayırlısı artık
kumtanesi arkadaşım geçen atamada 3109 kişi alındı bizden bunun 2798 (yanlışsam düzeltin) kişisi ilk atama geri kalanı sözleşmeden kadroya geçenlerdi.başvuran sayısı daha fazla 17 bin küsür(( .offffffffffff forma girince dahada moralim bozuluyo önceden iyi yada kötü herkes yorum yapardı şimdi oda yok herkes ümidi kesti galiba.ben yüksek puanlıların tercih yapmaması ve 26 yı açmayanlarla baya bi kayma olacağını düşünüyorum ama nekadar??????????????????? 44-45 arası kalır gibime geliyo umarım yanılmam.
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!