50 ye kadar inecek gibi...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan zerdaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
arkadaşlar sözleşmelilerin çoğu sınava girmişti onlar çıkarsa belki bir umut kalır bize sıra birde 3 sınıflarda denemeliğine sınava girdiler ya ...

bende aynı mantıkla değerlendirdim sıralamalar o nedenle gerçeği çok yansıtmıyo.
 
arkadaslar puanı dusurup alımı az tutumanın tek mantıgı DOGUYU DOLDURMAK! zerre kadar umrunda değil senin orada ne yapacagın destek istediğinde de n..h diyecek bu kadara acık secik bu durum..

milleti korkutup aman dedirtip 26yı ,ya da 21i ne haltsa onu işaretletmek amac..bu sayede orayı dolurmus olacak..İstanbulda en az 50 acık cıkarırım size..Ücretliyle yarı yarıya calısan okulları biliyorum..

Kendi okulumda en azından 2 kişi yer var ama sitede yok..

Ücretli okul önceci gitmese cocuk gelisimci gidr o olmasa AÖF öğrencisi gider o da olmasa baska bolumlerden alırlar..

Türkiyede herseyin kılıfı olur..Biz bir tarafımızı yırtarız haksızlık deriz döner gözümüzün içine baka baka yapar..

Komik olan beni herkes AKP taraftarı bilir ama malesef hiçbi zaman olamadım :D birde üstüne bunun acısını seçimlerde yine onlara vermeyerek fitil fitil cıkarırım..

bu iş bu derece basit..eğer yapabiliyorsanız d0guyu tabiki yazın ama ben gibi yazmam diyorsanız da zorlamayın özele gideriz ücretli olmayız bi şekilde hayat yine devam eder..

kesinlikle katılıyorum amaçları 26 işaretlettirmek...ben korkuyorum açıkçası puanım iyi olsaydı keşke beklerdim kadroluyu ama puanım yetmiyor:(
 
niye 30 ??
düsebilme ihtimalide var
yada el altından düşük puanlı tıorpillileri atama şanslarıda olsun diye.. inşşşşşşşşşşşşşş düşer allahım hepimizin yüzünü güldürsün.. ya sanki bana bide bizden tekrar bi alım yapacaklar gibime geliyor kısa bi zaman içinde gecen senede böyle olmuştu.. belkide şubatta olur ama muhakkak olacagına inanıyorum..
 
niye 30 ??
düsebilme ihtimalide var
yada el altından düşük puanlı tıorpillileri atama şanslarıda olsun diye.. inşşşşşşşşşşşşşş düşer allahım hepimizin yüzünü güldürsün.. ya sanki bana bide bizden tekrar bi alım yapacaklar gibime geliyor kısa bi zaman içinde gecen senede böyle olmuştu.. belkide şubatta olur ama muhakkak olacagına inanıyorum..
inan inan nereye kadar arkadaşım artık hiç birşeye inanasım kalmadı:(
 
sıralamam 5 bin bilmem kaçlarda hiç sanmıyorum üçüncü sınıflar çalışanlar elense ne kadar elenir ki beş bininci sıralardayım hiç ümidim yok:(
 
sıralamaya nasıl bakıyoruz?nereden bakıyoruz???
 
mrb arkadaşlar personel mebin verdiği sıralama çok inandırıcı değil.arkadaşım 49 küsürle 728 .sıradaydı zihin engelliler öğretmeni.kadrolu atamada gidemiyo gözüyle bakarken 42 lerde olanlar bilekadrolu gitti.oysaki yeni alım yani ilk atanacaklar 710 larda olacaktı
 
arkadaşlar acaba 30 barajını çekmelerinin nedeni ne ki? yine sadece tercih yapanlardan 3'te birini mi alacaklar
 
puanı 50 olan birinin sıralaması 3500 lerde nasıl sıra gelsin?
Halen sözleşmeli çalışan öğretmenleri de hesaba katın arkadaşlar,onlarda o sıralamnın içinde.kadro için sınava giren arkadaşlar ve hemen hemen çalışan her sözleşmeli sınava giriyor.benim çalıştığım ilçe de 50 ila 66 arası puanları olan arkadaşlar var.30 değil belki ama 45e iner diye düşünüyorum,
 
zeynebce Nickli Üyeden Alıntı
arkadaşlar sözleşmelilerin çoğu sınava girmişti onlar çıkarsa belki bir umut kalır bize sıra birde 3 sınıflarda denemeliğine sınava girdiler ya ...
bu şekilde düşünenler yanlış düşünüyor.çünkü sözleşmeli alım sıralamasında sözleşmeli çalışanlar yok.sadece kadrolu alım sıralamasında var..o yüzden sözleşmeli sıralaman ne ise o...ama 3. sınıf olan ve mezun olamayanlar sözleşmeli sıralamada var..onları düşebilirsin sıralaman değişir. bu da çok fazla sıralamayı etkilemiyor.
 
zeynebce Nickli Üyeden Alıntı
arkadaşlar sözleşmelilerin çoğu sınava girmişti onlar çıkarsa belki bir umut kalır bize sıra birde 3 sınıflarda denemeliğine sınava girdiler ya ...
bu şekilde düşünenler yanlış düşünüyor.çünkü sözleşmeli alım sıralamasında sözleşmeli çalışanlar yok.sadece kadrolu alım sıralamasında var..o yüzden sözleşmeli sıralaman ne ise o...ama 3. sınıf olan ve mezun olamayanlar sözleşmeli sıralamada var..onları düşebilirsin sıralaman değişir. bu da çok fazla sıralamayı etkilemiyor.
pardon ben şunu anlayamdım sözleşmeli çalışanlar zaten sözleşmeli sırasında değilki onlar kadrolu atama sırasında gözüküyorlar yani benim sıralamam 5900 bu sayının önünde sözleşmeli yok ilk atama bekleyenler var öyle edğilmi
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst