merhaba ben 4. sınıf öğrencisiyim. stajımı 4 yaş grubu çocuklarda yapacağım. 4 yaş çocukları hakkında fazla bilgim yok hangi etkinlikleri yapar hangilerini yapamaz. genellikle 6 yaş çocuklarının özelliklerini biliyorum. 4 yaş çocuklarında plan yaparken zorlanıyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim. amaç ve kazanımlarda da hangilerini seçmeliyimm???