4. sınıf staj yerleri

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan bdilan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
20
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
34
Konum
Mersin
@bdilan
Arkadaşlar aöf 4. sınıf staj yerleri ne zaman belli olacak. Bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi?
 
Arkadaşlar aöf 4. sınıf staj yerleri ne zaman belli olacak. Bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi?
geçen sene aralık ayı içinde staj yerleri belli olmuştu muhtelemen ona yakın tarihlerde belli olur
 
10 aralıkta başlayacakmış staj. o yüzden sordum. tşk ederim :)
 
Neden hala staj yerlerimiz açıklanmadı? Ne zaman açıklanacağı konusunda bir fikri olan var mı arkadaşlar???
 
e öğrenme portalında yarın açıklanacağı yazıyor.
 
peki staj nasıl olucak etkinlik etkinlik mi gidilcek yoksa tam plan mı
 
bu dönem her hafta bir etkinlik yapılacak. 2. dönem bir günlük plan hazırlanacak.
 
peki staj nasıl olucak etkinlik etkinlik mi gidilcek yoksa tam plan mı
güz dönemini kapsayan bu dönem sadce bir etkinlikten sorumlusunuz hocam.yani örnek vereyim sanat etkinliği mesela bu hafta uygulama hocanızında ortaklaşa kararlaştırdıktığınız bu konu hakkında sanat etkinliğinde onunnda bilgisi dahilinde o etkinliği hazırlayıp uyguluyorsunuz daha önce hocam sataj yapmadıysanız yada daha önce hiçbir anaokulunda çalışmadıysanız 3 sınıfta gözleme gittiğiniz bir anaokulunda nasıl yaptıklarını gözlemlemişisnizidr.fakat çalıştıysanız yada bilginiz varsa zaten ...
zorlanmazsanız hocam...uygulama hocanızda size destek verir...HOcam tam plan uygulaması birdahaki dönem bahar döneminde(öğretmenlik uygulamsı 2)...ayrıca odönemde topluma hizmet uygulamaları adı altnda dersiniz olacak oda staj olarak geçiyor onuda uygulama hocanızla konuşarak yaparsınız .....
 
Neden hala staj yerlerimiz açıklanmadı? Ne zaman açıklanacağı konusunda bir fikri olan var mı arkadaşlar???
pazartesi gününe kadar açıklanır..bana gelen bilgiler bu doğrultuda....
 
siteye girebilen var mı?
 
sözde bugün açıklanacaktı ama yok sisteme bile giremiyorsun şifre oluştur diyor oluşturdum şimdide kullanıcı adı veya şifre yanlış diyor şifremi unuttuma tıklıyorum şifremde doğru naptıklarını anlamadım valla....
 
Duyurular sisteme şifreleriyle giriş yapamayanlar burdan bakabilir.
 
duyurular yazan yere tıklayacaksınız.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst