37 kayıt...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan e.ankay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:35
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
2 Mar 2013
Mesajlar
5
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
@e.ankay
merhabalar. mesleğimde 2. yılım fakat soğuma aşamasındayım. çünkü idaremiz biz anasınıfı öğretmenlerini hiç düşünmüyor. öğrenci geldikçe kaydediyorlar. 3 sınıf var, kayıtlar sırasıyla 37, 34, 39. devamlı gelenler sürekli 24ün üzerinde. hiçbir çözüm bulunmuyor. çok bunaldım. hayalimdeki hiçbir eğitimi uygulayamıyorum, yeni sisteme göre plan hazırlamayı geçtim hazır planlara bile bakamıyorum, bağırmak zorunda kalıyorum susturmak için, artık öğrencilerim de birbirlerine bağırmaya başladılar. iyi örnek olmak istiyorum fakat böyle bir ortamda çok zor. söyleyin okulu mu şikayet edeyim, okulu mu bırakayım, değiştireyim mi :(((((
 
Aynı dertten mustaribiz hocam maalesef buna bir çözüm yok iki yıldır ben de bunun kavgasını yapıyorum...Bunun değişebilmesi için öncelikle müdürlerin okulöncesini çocuk bakılan yer olarak görmekten vazgeçmesi gerekiyor. Bizim de eğitimci olduğumuzu kabullenmeleri gerekiyor artık. Hocam bu arada sizi biryerden tanıyorum sanki isminiz eda mı
 
evet ismim eda, siz?
 
ben medine avcı ktü den mi
 
evet ktüden, ben hatırlayamadım?
 
Balıkesir ünv. geçiş yapmıştım sadece bir yıl sizin sınıftaydım hatta şimdi tlfonuma baktım e. menteş ve senin numaran hala kayıtlı bende
 
fakat numaranı değiştirmişsin sanırım
 
evet hatırladım :) değiştim numarayı baya oldu
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst