26yı işaretliyecekmisiniz???????

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan eymn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
26
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@eymn
arkadaşlar 26 yı işaret liyecek miyizi yoksa ağustosumu bekliyeceğiz
 
Agustosu beklemek en iyisi diye düşünüyorum..bile bile lades demek istemıyorum ..büyük ihtımalle hayırr diyeceğimm puan 49 :)
 
Ben büyük ihtimal evet diyeceğim.Herkesin hakkında hayırlısı olur inş.
 
Rose puanin kaÇ ve nerelerİ yazmayi dÜŞÜnÜyorsun
 
puanım 66.8 arkadaşlar. 26yı da işaretleyip tekrar 2011 kpss ye hazırlanmayı düşünüyorum..
 
Ya neden taban 30 .Sanki alım çokta .Bizimle resmen dalga geçiyorlar.26 evet ama sıra gelmez
 
26 hayır 45,617
 
26 hayır puanım 63.757
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst