26 dan gelen yerler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan casemine
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
31 May 2010
Mesajlar
231
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@casemine
arkadaşlar geçenki sözleşmeli alımda 26 dan nereler geldi yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
 
26 dan genelde doğu ve g.doğunun ücra köşeleri köyler geliyor arkadaşım bazen de İstanbulun ücra yerleri geliyor.
 
arkadaşım bana 26 dan ağrı merkeze bağlı 8km uzaklıktaki bi köy geldi.
 
arkadaşım bana 26 dan ağrı merkeze bağlı 8km uzaklıktaki bi köy geldi.

tuubaneu hangi köye çıktı ataman hayırlı olsun. Bende aslen ağrılıyım ama ben bileçikte görev yapıyorum.
 
eş durumu atamasından sonra yapılacak olan sözleşmeli alım için tekrardan başvuru alınmayacak gibi haberler okudum diğer atamadan 26yı açanlar atanacakmış bilgisi olan var mı bu saçmalık ne kadar doğru :emot0:
 
eş durumu atamasından sonra yapılacak olan sözleşmeli alım için tekrardan başvuru alınmayacak gibi haberler okudum diğer atamadan 26yı açanlar atanacakmış bilgisi olan var mı bu saçmalık ne kadar doğru :emot0:

gerçekten saçmalık :36_11_13:
 
nerden duydun arkadasım atama var da sanki
 
ediyorsunu
eş durumu atamasından mı söz ediyorsunuz bir anlasam yoksa ssözleşmeli ilk atama mı

2000 sözleşmeli alımolacaktı ya hani 26 yı açanlara yapacaklardı ona saçma dedim yeni tercih alınmalı diye söyledim tabi 2000 alım yalan oldu....:emot75:
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst