arkadaşım bana 26 dan ağrı merkeze bağlı 8km uzaklıktaki bi köy geldi.
gerçekten saçmalık! :emot84:tuubaneu hangi köye çıktı ataman hayırlı olsun. Bende aslen ağrılıyım ama ben bileçikte görev yapıyorum.
eş durumu atamasından sonra yapılacak olan sözleşmeli alım için tekrardan başvuru alınmayacak gibi haberler okudum diğer atamadan 26yı açanlar atanacakmış bilgisi olan var mı bu saçmalık ne kadar doğru :emot0:
tuubaneu hangi köye çıktı ataman hayırlı olsun. Bende aslen ağrılıyım ama ben bileçikte görev yapıyorum.
ediyorsunugerçekten saçmalık! :emot84:
ediyorsunu
eş durumu atamasından mı söz ediyorsunuz bir anlasam yoksa ssözleşmeli ilk atama mı
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!