23 Nisan gösteri kıyafetlerimiz hazııııırrr!!! :D

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan MouSTaPHa83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
1,347
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
42
Konum
Elmalı/ANTALYA - Bandırma,Akçay/BALIKESİR
@MouSTaPHa83
Öcü böcüüüü :)
.....
23 Nisan kıyafetlerimiz. :) Masraf: Yeniler: çocuk başı 3 TL. Eskiler: Bedava. :D
..............
 

Ekli dosyalar

  • DSCF2329.jpg
    DSCF2329.jpg
    49.7 KB · Görüntüleme: 2
  • DSCF2330.jpg
    DSCF2330.jpg
    43.7 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2331.jpg
    DSCF2331.jpg
    41.2 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2332.jpg
    DSCF2332.jpg
    40 KB · Görüntüleme: 2
  • DSCF2333.jpg
    DSCF2333.jpg
    54 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2334.jpg
    DSCF2334.jpg
    36.9 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2335.jpg
    DSCF2335.jpg
    40.8 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2336.jpg
    DSCF2336.jpg
    39.3 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2337.jpg
    DSCF2337.jpg
    21.8 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2338.jpg
    DSCF2338.jpg
    25.7 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2339.jpg
    DSCF2339.jpg
    25.3 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2340.jpg
    DSCF2340.jpg
    23.7 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2341.jpg
    DSCF2341.jpg
    24.6 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2342.jpg
    DSCF2342.jpg
    28.1 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2343.jpg
    DSCF2343.jpg
    21.7 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2344.jpg
    DSCF2344.jpg
    28.8 KB · Görüntüleme: 2
  • DSCF2345.jpg
    DSCF2345.jpg
    25.7 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2346.jpg
    DSCF2346.jpg
    21.9 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2347.jpg
    DSCF2347.jpg
    54.1 KB · Görüntüleme: 2
Çok güzelmiş teşekkürler:) Ellerinize sağlık:)
 
Teşekkür ve rica ederim. :D
 
cok güzel olmuslar :) ellerinize saglık..
 
Teşekkür ederim. :D
 
Yine harika bir iş çıkmış ortaya,var mı bundan daha güzel bir olay.Öğrencileriniz maşallah en sonunda kendi kıyafetlerini de tasarlamışlar:)
 
şahane olmuşlar :) peki 23 nisan gösteriniz nedir? siz anlatmıştınız da gözümden mi kaçtı acaba :)
 
Yine harika bir iş çıkmış ortaya,var mı bundan daha güzel bir olay.Öğrencileriniz maşallah en sonunda kendi kıyafetlerini de tasarlamışlar:)

Yok hocam kıyafetleri 23 nisanda kullanacakları için bu sefer neredeyse bütün işi ben yaptım. Ellerini filan hep ben boyadım. Basacakları yeri ben gösterdim. Onlar sadece bastılar ve çektiler. :D

şahane olmuşlar :) peki 23 nisan gösteriniz nedir? siz anlatmıştınız da gözümden mi kaçtı acaba :)

Yok. Yazmamıştım sanırım. :D

1: Ponponlarla ateş böceği şarkısı eşliğinde dans yapacaklar.
Burada ----> GÜZELYURT ANA SINIFI ATEŞ BÖCEĞİM - YouTube

2: Ponponlarla Çelik Atam şarkısı eşliğinde dans yapacaklar.
Burada ----> Seyitgazi Anasınıfı - YouTube

3: 23 Nisan şiirini okuyacaklar.
Burada ----> 2a konuşan tablo.wmv - YouTube
 
maşallah maşallah... ALLAH bereket versin :)
 
peki hocam siz de o videodaki gibi atilla taş versiyonunu mu yapıcaksınız, yoksa orjinal şarkıyla mı?
 
Atilla taş modeli. :)
 
gerçekten çok başarılılar. . ellerinize sağlık..
 
orjinal hali bence daha iyi ve son yaptığı programdan dolayı çok sinir oluyorum o adama :)
 
maşalllah bunu da yaptın ya hocam alkıııııııııııııııış
 
orjinal hali bence daha iyi ve son yaptığı programdan dolayı çok sinir oluyorum o adama :)

Hmmm ben TV izlemediğim için program hakkında hiçbir fikrim yok. :D Orjinal hali iyi de bu hali daha oynak. :D

maşalllah bunu da yaptın ya hocam alkıııııııııııııııış

Hehehe hocam ben bu el baskıyı her sene yaptırıyorum. Geleneksel hale getirmeye çalışıyorum bunu kendi sınıfımda. :D


Not: Uçağı yaptık baya da güzel oldu. (Gerçi daha çok uçan arabamsı gelecekten gelmiş ilginç bir araca benzedi ama olsun.) Fakat PC bağlantı kablosunu okulda unuttuğum için bugün yükleyemedim. Yükleyeceğim bir ara. :D
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst