2009 aralık ataması sonuçları ...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan asudeyim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
bende urfa merkez deniliyor ama galiba bi köy okulu yamaçaltı i.ö.o. na atandım önceden aman atanıymda nolursa olsun derdim ama şimdi işler değişti ewde herkes ağlıyo ve 22 yıldır istanbulda yaşıyorum nasıl gidicem ailemi yuwamı bırakıp bilmiyorum sewinsemmi üzülsemmi bilemedim
 
Evet benim durumuma benziyor. Gerçekten zor gibi ama yaşamadan bilemeyiz. Umarım çok güzel günlerimiz olur görev yerlerimizde ama çalışıp puanları artırıp kadroluya geçmek en iyisi gibi en azından atama istenebilir. Ama ülkede herşey çok değişken helede eğitim birimi. Hayırlısı Allahtan
 
hocam ekledim sizi
 
arkadaşlar kırıkkaleye atananlar nerede ben kırıkkale keskine atandım sizlerle buluşmak istiyorum
 
Mardin'e atanan yok muuuuu :))
 
arkadaşlar da bende kars merkeze atandım..
 
atananlar varsaa haberleşelimm..
 
bende urfa merkez deniliyor ama galiba bi köy okulu yamaçaltı i.ö.o. na atandım önceden aman atanıymda nolursa olsun derdim ama şimdi işler değişti ewde herkes ağlıyo ve 22 yıldır istanbulda yaşıyorum nasıl gidicem ailemi yuwamı bırakıp bilmiyorum sewinsemmi üzülsemmi bilemedim

atama olacakmı olmıycakmı ???
olsa atanabilrmiyiz acaba???
baraj kaç yaaaa??? dediğimiz günlerii unutnayalım
halimize şükredelim bence ben sizi çok iyi hatırlıyorum hocam hayırlı olsun sizin adınızada çok sevindim...
bende mardinin kızıltepe ilçesinin hocaköyüne atandım çok şükür
sinoptan kalkıppp gidicem... ama tüm bunlar için şükrediyorum....
 
arkadaşlar ben kastamonu azdavaya atandım.bu ilçeye atanan farklı branşlardan tanıdığınız varmı acaba ya da oraya atanan diğer öğretmen arkadaşlara nasıl ulaşabilirim bileniniz var mı? :(((((
 
(hocam siz düzce yazacam demişsiniz ama orayı ben yazdım puanımda sizden yüksek isterseniz tercihinizi değiştirin.yinede siz bilirsiniz. )

(ilk tercihim hocam puanımda 65 sizinki kaçıncı sırada bilmiyorum amabenim memleketime yakın oldugu için yazdım 2.tercihte bolu sonra izmit sakarya zonguldak var )

AKÇAKOCA HAMİYET SEVİL'İ Yazmadım sevil82 nickli arkdaş yüzünden.Ailem orda edi. Puanım sizden yüksek dedi. Kandım bende. Sildim.. 60 puanla almış okul.
Akçakoca Hamiyet Sevil İÖO şu an ki evime 2 dk uzaklıkta. Ne deyim bilmiyorum, beddua etsem bi türlü etmesem ayrı. Allah büyük, başka birşey demiyorum.

Saf olmayın arkadaşlar ve de çok iyi niyetli..
arkadaşım sizde çok güzel bir yere atanmışsınız atandığınız okul köy okulu gerçi ama bandırmaya çok yakın güzel memleketimi seveceksiniz başarılar dilerim
 
arkadaşlar ben tercihlerimi yaparken buraya hiç bakmadım ınanın bana sanırım iyide yapmışım bırbırımızın etkısınde kalmamalıyız bu kadar...
 
arkadaşım sizde çok güzel bir yere atanmışsınız atandığınız okul köy okulu gerçi ama bandırmaya çok yakın güzel memleketimi seveceksiniz başarılar dilerim

umardım dediğiniz gibi olur. Hayırlısı ile bi başlayabilseydik..
 
tecrübeyle sabitlendi artık. :)
hocam hayırlı olsun bu arada.... atanmasını istediğim arkadaşlardan biri de sizdiniz
çaba göstermek çok önemliydi.. olan şeyler için düşünmeyin artık hayırlısı böyleymiş demekkiii
 
hocam hayırlı olsun bu arada.... atanmasını istediğim arkadaşlardan biri de sizdiniz
çaba göstermek çok önemliydi.. olan şeyler için düşünmeyin artık hayırlısı böyleymiş demekkiii

sağolun hocam iyi dilekleriniz için, herkes nasibini ve emeğinin karşılığını alıyor. Öyle de böyle de.. ;)
 
yalovaya aanan arkadaslar varmııı
 
bende kadroya gectim 15 ay sonunda tercih yaptım 76.785 puan ile.Memleketim balıkesirde calışıyorken izmir bergamaya atandım biri daha atandı ayaskente umarım buralardadır görüşürüz
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst