2008-Ağustos atama klavuzu, tercih formu (kim nereyi yazacak)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan brc&
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:26
ya ses soluk yok:((
 
hüseyin çelik açıklandı demiş ama sayfa kitlenmiş arkadaşalr
 
arkadaşlar nolur bakabildiğiniz anda haber verin.Bir türlü açılmıyor çıldıracağım yaaa:(:(:(:(:(:(:(:(
 
sanırım daha hiç bakabilen yok, sanırım açıklanmadı henüz
 
yok yok yokkk ölcem yaaaaaaaaaaa azap gibi
 
açabildin mi sayfayı
 
sakin olun arkadaşlar bende sizlerle merakladım hani(benim açıklandığı günü hatırlıyorumda sizdende beterdim ama ) ...sayfa yükleme aşamasındaymış şu an ;az kaldı bu kadar sarettiniz
 
arkadaşlar daha açıklanmadı heralde:((((
 
maleseff açılmıyoo
 
sen ne kadar sonra öğrenebilmiştin? Bir saat oldu ama ya
 
arkadaşlar açtım ama 2008/2 atama sonuçları yok sakin olmamız gerek sanırım
 
ben personle meb e girdim ama kimlik numaramı yazıyorum "belirtilen kimlik numarası sistemde kayıtlı değil yazıyor"
 
sonuçlar yok henüz arkadaşlar ne zaman verirler acaba?
 
ya evet 2008-2 atama sonuçları diye bişey yok çok sıkıldım ya ne olcaksa olsun
 
tv bilgisayar arasında gidip geliyorum,bilgisayara gelmemk için kapattım ama gene açtım,çok umudum yok zaten ama işte o az olan bile bi garip yaptı beni..umutlanıp hayal kırıklığına uğramamk için kendimi hazırlayıp duruyorum ama bilmiyorumm:(:(
 
aynen yanımda tv açık elim bilgisayarda delireceğim ya işkenceye döndü iyice
 
stress stresss stresss:(((
 
Yukarıdaki mesajı silerseniz sevinirim. Yanlışlıkla oldu.

Site şu an açıldı ama yayınlanmadı. Burcu arkadaşımızın dediği gibi öğlene ancak açıklanır gibi.
 
geçen senede böyle oldu arkadaşlar,pc başında kendinizi heba etmeyin, 10da başlıyor ama 2gibi ancak nete veriliyor,yoğunluktan dolayıda ancak 3-4 gibi bakabilceksiniz.. boşa sabah sabah stres yapmayın,oturun kahvaltınızı yapın,çayınızı yudumlayın, tvnizi seyredin :) bu stres dolu anları doya doya yaşayınn :) (: kendinize işkence yapmayın yahu :)
 
stres dolu birazcık kötü bi tabir olmuş, bu heyecanı demek istemiştim aslında :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst