ya okadar karmaşık geliyorki şuanda olanlar..bursada 31 temmuz sondu başvuru için,sonra çok başvuru olmayınca uzattılar..kimsenin haberi yokki gidip başvursun..biz ilçe seçtik,yaşadığım yere yakın ilçeleri seçmeye çalıştım zaten bursa ulaşım açısından çok problemli bir şehir değil,bakalım neler olacak.miili eğitimi arayip atama kriterlerinin ne olduğunu sordum,önce lisans,sonra önlisans kalırsa lise mezunlarını alıyoruz dedi,ama internet sitelerinde kpss puanın da dikkate alındığı yazıyor,kpss puan çıktısını istemişlerdi bizden zaten.her yerde farklı bir uygulama var kafam allak bullak oldu..bi başlasa da kurtulsak artık.sabah kalkıyorum hemen bilgisayarın başına geçiyorum bi haber varmı diye ama yokkkk

hepimizin psikolojisini mahvettiler kadrolar belli açıklar belli neyi bekliyorlar ne yapıyolar bu insanlar yaa