2 sene önceki sergimizden DEV akvaryum.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan MouSTaPHa83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
1,347
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
42
Konum
Elmalı/ANTALYA - Bandırma,Akçay/BALIKESİR
@MouSTaPHa83
Etkinliği benim sınıfım yaptırmadı. Çok hoşuma gittiği için sergide çektim fotoğrafını. Bu sene yaptırmayı istiyordum ama yaptıramayacağım sanırım. :( Daha yaptırılacak çok etkinlik var. Buna sıra gelmeyecek. :(


.
 

Ekli dosyalar

  • DSCN0701.jpg
    DSCN0701.jpg
    75.2 KB · Görüntüleme: 103
Harika:) Öğretmenimizin ve öğrencilerinin eline sağlık, size de teşekkürler hocam bizimle paylaştığınız için.
 
Harika olmuş.
 
tek kelime ile süpeer olmuşşşşşş
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst