2 bin yeni alım mevzu..

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan istanbullum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:08
Nimet ÇUBUKÇU: Temmuz 2011'den önce öğretmen ataması olması için bakanlar kuruluna öneride bulunacağım
BAKAN ÇUBUKÇU EĞİTİM BİR-SEN GENEL BAŞKANI VE SENDİKA YÖNETİCİLERİNİ MAKAMINDA AĞIRLADI.
İŞTE BAKANIN EĞİTİM BİR-SEN YETKİLİLERİNE SÖYLEDİĞİ SÖZLERİ:
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Bakan Çubukçu: Öğretmen Atama Konusunu Bakanlar Kurulu’na Götüreceğim [/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, Temmuz 2011’den önce öğretmen atanması yönündeki talebimizi olumlu bularak, Temmuz’dan önce öğretmen ataması yapılması talebini Bakanlar Kurulu’na götüreceğini söyledi. [/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Çubukçu, kendisine sunduğumuz diğer önerilerimizi de ilgili birimlerle değerlendireceğini sözlerine ekledi. [/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Eğitim-Bir-Sen olarak, sorunların çözümünün takipçisi olacağız. [/FONT]
işte memuruz netteki haber...:)))
 
işte bir açıklama daha nimet hanım ilk önce 2000lik alım ne oldu anu açıklasın:36_11_13:
 
ne ses var ne seda bence 2000 lik alım yalan oldu herşeyin üstünü ne kadar da güzel örtüyorlar daha doğrusu örttüklerini sanıyorlar ,suçu kendilerinde aramayıp birde köşe yazarlarını eleştiriyorlar benim sabrım kalmadı ama seçimede az kaldı bizim çektiklerimizin bin beterini çeksinler ,zaten yakında kapı kapı oy dilenmeye başlarlar ozaman görüşücez onlarla
 
2000 sözleşmeli alım var dediler,şimdi bu almı yok etmek için bir laf atıldı ek alım olabilir,bu atanamayan öğretmenler konusu Bakanlar kurulunda gündeme getirilecek.Hani sadece bakanın iki dudağının arasındaydı atama emri.Şimdi ne olduda acaba top Bakanlar kuruluna atandı.Tabi 2000 alım için bu kadar baskı yapılınca Sayın Bakan hop suni gündem Bakanlar Kurulu.Sevgili Arkadaşlar dereyi görmeden paçayı sıvamayın bence bunların hepsi bir düzen kamuoyunu oyuna getirip 2000 alımı vermemenin hesabını yapıyorlar.oyun aynı sadece figüranları farklı...N.Yalçın açıklama yapıyor 1 ay oyalıyor.Ardından 16 Şubat MEB krizi ALIM YOK.
LÜTFEN bu oyuna kimse gelmesin 2000 alım için durmak yok bimer akime mesaja emaile telefonlara devam...DEMEDİ demeyin.Saygılarımla.UYANIN arkadaşlar Bu oyuna gelmeyin...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst