arkadaslar evlıyım vana atandım kızım 1 aydır adanada annemde kalıyo atandıgım ıcın orda kalıcak... bende kızımla 1 hafta vakıt gecırebılmek ıstıyorum bu nedenle duyduguma gore 1 eylulde goreve baslarsak ıl dısına cıkamazmısız.bana bır akıl verın bayrama kızımın yanına gıdebılmek ıcın ne yapmalıyım...