1 eylülde göreve başlayanlar atandıkları yerden il dışına çıkabilirlermi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan minniş1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:22
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
41
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@minniş1
arkadaslar evlıyım vana atandım kızım 1 aydır adanada annemde kalıyo atandıgım ıcın orda kalıcak... bende kızımla 1 hafta vakıt gecırebılmek ıstıyorum bu nedenle duyduguma gore 1 eylulde goreve baslarsak ıl dısına cıkamazmısız.bana bır akıl verın bayrama kızımın yanına gıdebılmek ıcın ne yapmalıyım...
 
Öyle birşey yok,bayram senin yasal hakkın,kim dediyse uydurmuş farzedelim varsa da rapor al götürürsün.
 
onuda alternatıf olarak dusundum ama bayram uzerı rapor verılmemesı uzere yazı yollanıyomus saglık kurumlarına....
 
Hayatım bayram da okullar açık değil ve sen il içindede olsan okula gitmeyeceksin zamanında gidip dönersen problem olmaz atandığın okulun müdürüyle konuş sana müsama gösterir.
 
gidememek söz konusu değil. okula bayramı başka bir ilde geçireceğine dair dilekçe ver gerisini onlar halletsin. kaymakamlık izni filan gerekiyor sanırım. dilekçeden sonrası onların işi. hatta 1-2 günde mazeret izni iste gitmişken 1 hafta kal. oyunuda kullanırsın. 300 lira cezası varmış kullanmamanın. onu bile mazeret gösterebilisin. oy kullamak vatandaşlık görevi :)
 
arkadaşın dediği gibi habersiz gidersen başına birşey gelirse haklarından faydalanamıyorsun. sosyal güvencelerin devre dışı oluyor bildiğim kadar ile bence izin almanda fayda var. sen yinede iyi bir araştır
 
hayır arkadaşlar artık haber vermek zorunda değilsiniz gerçi henüz karar aşamasında ama bir sorun çıkmıyor. sadece zamanında gidip gelmeniz gerekiyor
ben antepte görev yapıyorum ve her hafta sonu mersine gidiyorum hiç bir problem olmadı.
 
tesekkurler arkadaslar bılgılerınızı paylastıgınız ıcın.
sımdı 1 eylulde işlemlerımı yaptırdım sonra mudurumle görusup ben ıl dısına cıkıyorum bayramdan sonra gelebılırmıyım dıye sorucam dılekce yazıcam... hepsuı bu....ınsallah dedıgınız gıbı olur.cunku bayram öncesınden gıdıp kızımla vakıt gecırmek ıstıyorum daha cok kucuk 2 yasında.epey bır zamanda goremıcem zaten 1 aydır yanımda degıl.umarım dedıgınız gıbı olur.tesekkur ederım.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst