Merhabalar arkadaşlar....Bir dönemi bitirdik sonunda ! zorluklar da yaşadık,mağduriyetlerimiz de oldu.Bazılarımızı öğrenciler çok yordu,bazılarımızı veliler ya da okul idaresi,bazılarımızı uzun mu uzun köy yolları......Ama herşey çocuklar içindi,bugün onların heyecanını görünce,içimden "değdi Tuba,herşeye değdi" dedim.Daha fazla uzatmayayım,herkese iyi tatillerrr ! ! !