Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Sıfırlak..

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
bende özel eğitimde çalışıyorum arkadaslar bizim çocuklarda zor ama sevimliler.geçen gün sözümü dınlemeyen Çağrı yı masasına oturttum ve sorular sormaya başladım ne de sever ya...çağrı bu ne (daire) düşündü düşündü SIFIRLAK...peki Çağrı bu ne (koyun) KURBANLIK....Çağrı hadı bunu bıl bariii (civciv) CANAVAR...YETER YA ÖĞRETMENIM İŞİN GÜCÜN YOKMU SENİN BEN EVE GİTCEM ANNEMLE BABAM EVDE YALNIZZZ.....aman allah ım gülmekten mahvetti beniii...:36_1_19:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
YİNE BİRGÜN ÇOK SİNİRLENMİŞTİM KENDİMİ TUTAMADIM VE AĞLADIM ANIDEN SINIFA GİREN CAN BILIYORDUM BÖYLE OLACAĞINI DEDI NEYI DEDIM EVDE KALACAĞINI.ÜZÜLME BEN ALIRIM DEDI...DURUMUM BU KADAR VAHIMDI YANİİİ
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
612
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
süper:) ne kadarda zevkli geçiyordur zamanınız kim bilir çok güldüm ikisinede... paylaşımınız için teşekkürler...
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
810
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
canım ya çok üzülmüş demek...ama sıfırlak da süperdi yani
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
tşkler arkadaşlar.iazger özellikle sana sende alırsın demek.ama durumum bu kadar vahım değil...evet çok eğlenceli geçiyor.kolay gelsin herkese
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
:phzuihf:ARKADAŞLAR DURUMUM ÇOK KÖTÜ...DÜN BİR ÖĞRENCİNİN EVINE GITTIK BEN ÖZEL EĞİTİMDE ÇALIŞIYORUMDA..ÖKKEŞ İN BABASI SİZMİSİNİZ DIYIP KONUYA GİRDİM.SÖYLEDIM BILIYOSUNUZ 15 YAŞINDA VE CİNSELLİĞİ  YÜZÜNDEN SIKINTILAR YAŞIYORUZ DEDIM BIR DOKTORA GÖTÜRSENİZZ,SÖNDÜRÜLSE DÜRTÜLERİ....
CVPPP:(:(:(:(HOCAHANIM BEN BILMEM BEN KÖYLÜ ADAMIM İYİ GÜZEL SÖYLÜYOSUNDA BENİ DOKTORLA UĞRAŞTIRMA BİLİYOSAN SEN SÖNDÜR.
AMAN ALLAH IM  NOLCAM BEN YAHU
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
GEÇEN YIL OKUL STAJINDA ÖZEL OKULDA STAJ YAPIYORDUM İSTANBULDA.NEDENSE SINIFIMDAKİ HEMEN HEMEN BÜTÜN ÇOCUKLARIN ANNE BABALARI AYRILMIŞ VE HERKES 1, ANNEM 2, BABAM FELAN DIYORLAR BIRBIRINE.YELİZ OKULA GELDI SABAH CAMDAN BAKAN ÇOCUKLAR KAÇINCI ANNEN DEDI.YELİZDE ANNEM DEĞİL BABAMIN SEVGILISI DEDI.O ANDA AÇIKLAMA YAPMADIM.OKUL ÇIKIŞI ŞEHİR DIŞINDAN KANKAM DİYEBİLECEĞİM ARKADASIM GELDI.SINIFA GIRDIRDIM ÖĞRENCILERE TANIŞTIRMAK İÇİN BAKIN BENIM ARKADAŞIM HASAN DEDİM VE CVP HEPBİR AĞIZDAN SANKİ ANLAŞMIŞLAR GIBI.KAÇINCI KOCANNNN????????
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
ilk anlattıklarınız çok keyifliydi ama son anlattıklarınız da en az o kadar üzücü.işiniz çok zor. özellikle aillerin daha duyarlı olmaları gereken durumlarda bu kadar duyarsız kalmaları işiniz açısından çok büyük zorluk oluşturuyordur eminim.allah yardımcınız olsun arkadaşım.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
979
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
dairede neymiş bundan sonra sıfırlak diycem çok tutum bu lafı ben
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
47
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
sıfırlak ne haber. canı görmedin ben birdahi sefere inşallah.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
ARKADAŞLAR SIFIRLAK ÇAĞRI BUGÜN YINE YAPACAĞINI YAPTI.ANNESİ HEYE DIYINCE (YÖRESEL)ANNESINE CEZA VERMIŞ,ÇAĞRI NORMALDE ÇOK SUSKUN BIR ÇOCUK MÜMKÜN DEĞİL CVP VERMEZ BIR ARA MAKARNAYA TAKMIŞTI MAKARNA VERCEM DIYINCE KONUŞUYODU,ŞİMDİDE HADI BUNU SÖYLE ANNEN TEK AYAK ZIPLAYACAK DIYORUZ NE DESEK SÖYLÜYOR.(ANNESİ CEZA VERINCE TEK AYAK ZIPLATIYORMUŞDA!).NEYSE ANNESİ EVDE HEYE DEMİŞ ÇAĞRI AYNEN HADI BAKALIM AZCIK ZIPLA DİLİN BAŞINA GELSİN(AKLIN BAŞINA YANI) DEMİŞ.TABIKI ANNE OKULDA HAYROLA HOCAM SİZMİ ÖĞÜTLÜYOSUNUZ.AŞKOLSUN....
NE DIYECEĞİM BEN ŞİMDİ ......ÇAĞRI SEN ÇOK YAŞA
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
47
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
çagrı benim adamım bizim tanışmamıza o vesile olmuştu degil mi? güzelmiş e hadi hep beraber zıplayalım. dilimiz aklımıza gelsin e hadi buket biz başlayalım.
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst