Programdaki etkinliğin adı: Ana dil etkinliği
Matematik etkinliğinin adı: Bir iki üç
Kavram: Sayma
Yaş grubu: 5 yaş
Uygulanan yöntem ve teknikler: Bilmece
Amaç ve kazanımlar
· DİL ALANI
Amaç3. Türkçeyi doğru olarak kullanabilme
Kazanımlar: Konuşmalarında söz dizimi kurallarını doğru olarak kullanır.
Konuşmalarında temel dilbilgisi kurallarına uyar.
· BİLİŞSEL ALAN
Amaç4. Algıladıklarını hatırlayabilme
Kazanımlar: Olay yada varlıkları söyler.
Öğrenme süreci: Eğitimci şu bilmeceleri sorar.
Ortada durur elma
Tek başına orda
Haydi bilin bakalım
Elma kaçıncı sırada (bir)
Tavşanın kulağı
Tavuğun ayağı kadar
Gözlerim kulaklarım da o kadar
Bilin bakalım ne kadar(iki)
Bir parmak
İki parmak
Bunlar yan yana
Sırada kaçıncı parmak(üç)
Değerlendirme:
Matematik etkinliğinin adı: Bir iki üç
Kavram: Sayma
Yaş grubu: 5 yaş
Uygulanan yöntem ve teknikler: Bilmece
Amaç ve kazanımlar
· DİL ALANI
Amaç3. Türkçeyi doğru olarak kullanabilme
Kazanımlar: Konuşmalarında söz dizimi kurallarını doğru olarak kullanır.
Konuşmalarında temel dilbilgisi kurallarına uyar.
· BİLİŞSEL ALAN
Amaç4. Algıladıklarını hatırlayabilme
Kazanımlar: Olay yada varlıkları söyler.
Öğrenme süreci: Eğitimci şu bilmeceleri sorar.
Ortada durur elma
Tek başına orda
Haydi bilin bakalım
Elma kaçıncı sırada (bir)
Tavşanın kulağı
Tavuğun ayağı kadar
Gözlerim kulaklarım da o kadar
Bilin bakalım ne kadar(iki)
Bir parmak
İki parmak
Bunlar yan yana
Sırada kaçıncı parmak(üç)
Değerlendirme: