Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Sahİle Gİdelİ Mİ ? :) :)

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
595
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
Yaa şezlonglara bayıldım ;);) süper olmuş ellerinize sağlık :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,558
Tepki Skoru
0
Puanları
0
güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar :)
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
6,268
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
süper ya:) çok yaratıcııı, elinize sağlık :)
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
9,423
Tepki Skoru
1
Puanları
0
Yaş
36
Süperrrrr....Evet gidelimm bende gelcemmm...İzmir'de havalar baya sıcak gidelim serinleriz:D:D:D:D:DÇok hoş bir çalışma teşekkürler:):):):)
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
28
Tepki Skoru
0
Puanları
0
harika olmuş yaa ellerinize sağlık ama kumsalı nasıl yaptığınızı anlayamadım ?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
757
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
amaa çokk ciciii olmuşşş buuuu...elinizee emeğinizee sağlıkk fundacımm..çokk güzell yaaa..teşekkür ederimm paylaşımm içinnn:D:D
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
3,307
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
vallaha yatıp güneşlenesim geldi. bu güzel etkinlik için teşekkürler!
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
810
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
ohhh gidelim vallahii ne iyi olur..harika bi faaliyet olmuş ellerinize saglık
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,558
Tepki Skoru
0
Puanları
0
shiningstar' Alıntı:
harika olmuş yaa ellerinize sağlık ama kumsalı nasıl yaptığınızı anlayamadım ?
kumsal kısmına yapıştırıcı sürüp üzerine gerçek kumsal kumu döktüm. alt taraf strafor olduğundan yapıştırıcı bazı yerleri erittiği için de girintili çıkıntılı oldu hepsi bu :)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
198
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Çok güzel olmuş. Mandallarla şezlong yapma fikri bir harika... Ellerinize sağlık...
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
744
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
50
bende bayıldım valla süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
2,316
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
Çok değişik ve güzel bir çalışma teşekkürler
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst