Günlük programda ki etkinliğin adı:Anadil etkinliği
Matematik etkinliğinin adı:küçük kelebek
Kavram:önce-şimdi-sonra
Yaş grubu:4-5 yaş
Süre :20 dk
Materyal:hikaye kartları
Gelişim alanı
il alanı,Bilişsel alan
Amaç ve kazanımlar
Dil Alanı
Amaç5. Dinlediklerini çeşitli yollarla ifade edebilme
Kazanım1. Dinlediklerini başkalarına anlatır.
Kazanım2. Dinlediklerine ilişkin sorular sorar.
Kazanım3. Dinlediklerine ilişkin sorulara cevap verir.
Kazanım4. Dinlediklerini özetler.
Kazanım5. Dinlediklerini resim, müzik, drama, şiir, öykü vb. yollarla sergiler.
Bilişsel Alan
Aamaç2. Olay ya da varlıkların çeşitli özelliklerini gözlemleyebilme
Kazanım1. Olay ya da varlıkların özelliklerini söyler.
Kazanım2. Olay ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır.
Amaç16. Belli durum ve olaylarla ilgili neden-sonuç ilişkisi kurabilme
Kazanım1. Bir olayın olası nedenlerini söyler.
Kazanım2. Bir olayın olası sonuçlarını söyler.
Kazanım3. Yarım bırakılan olayı, durumu, şiiri, öyküyü, şarkıyı vb. özgün bir şekilde tamamlar.
Uygulanan yöntem ve teknikler:anlatma
Öğrenme süreci:eğitici çocukların hepsini görebilecek şekilde bir yere oturur.daire şeklinde oturmalarını ister.hikaye kartlarını eline alır ve göstermeye başlar.bütün resimleri gösterir ve bunun sonunda olayların sırasına göre bir hikaye anlatmalarını ister.hikaye her çocuğa söz hakkı verilerek devam ettirilir.son olarak eğitici hikayeyi anlatır ve arasındaki farkları ve benzerlikleri anlatır.etkinlik sonlandırılır.
DEĞERLENDİRME…
Matematik etkinliğinin adı:küçük kelebek
Kavram:önce-şimdi-sonra
Yaş grubu:4-5 yaş
Süre :20 dk
Materyal:hikaye kartları
Gelişim alanı
Amaç ve kazanımlar
Dil Alanı
Amaç5. Dinlediklerini çeşitli yollarla ifade edebilme
Kazanım1. Dinlediklerini başkalarına anlatır.
Kazanım2. Dinlediklerine ilişkin sorular sorar.
Kazanım3. Dinlediklerine ilişkin sorulara cevap verir.
Kazanım4. Dinlediklerini özetler.
Kazanım5. Dinlediklerini resim, müzik, drama, şiir, öykü vb. yollarla sergiler.
Bilişsel Alan
Aamaç2. Olay ya da varlıkların çeşitli özelliklerini gözlemleyebilme
Kazanım1. Olay ya da varlıkların özelliklerini söyler.
Kazanım2. Olay ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır.
Amaç16. Belli durum ve olaylarla ilgili neden-sonuç ilişkisi kurabilme
Kazanım1. Bir olayın olası nedenlerini söyler.
Kazanım2. Bir olayın olası sonuçlarını söyler.
Kazanım3. Yarım bırakılan olayı, durumu, şiiri, öyküyü, şarkıyı vb. özgün bir şekilde tamamlar.
Uygulanan yöntem ve teknikler:anlatma
Öğrenme süreci:eğitici çocukların hepsini görebilecek şekilde bir yere oturur.daire şeklinde oturmalarını ister.hikaye kartlarını eline alır ve göstermeye başlar.bütün resimleri gösterir ve bunun sonunda olayların sırasına göre bir hikaye anlatmalarını ister.hikaye her çocuğa söz hakkı verilerek devam ettirilir.son olarak eğitici hikayeyi anlatır ve arasındaki farkları ve benzerlikleri anlatır.etkinlik sonlandırılır.
DEĞERLENDİRME…