Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Öğretmenlerin Öğrencilerden Şikayetleri - Öğrenci Problemleri

Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
ben daü de okul öncesi bölümündeyim 2.sınıfa geçtim. 1.sınıftan bize staj yaptırdılar hiçbişey bildiğimiz yok hocalar detaylı bilgi vermedi bize neyse gittim anaokuluna benle beraber bi arkadaş daha var tabii o meslek lisesi daha avantajlı bi gittik hoca kızım niye bu sınıfı seçtiniz dedi bize nie hocam dedik anaokulunun en azgın sınıfıymış ama seçmiş bulunduk bi kere sınıfta öğretmenini takan 2 öğrenci var sadece uslu olan diğerleri hocanın gözünün içine baka baka sınıftan çıkıyolar öğretmen hiçbişe yapamıo birbirini döven sınıfı dağıtan acayip bi sınıftı ama hepsi şekerdi tabiiki 4 saat sürüyordu ama o 4 saat geçmek bilmiodu şimdi düşünüorum acaba öğretmen olduğumda nasıl katlanıcam die 3.sınıfta staj var o nasıl olcak merak ediorum bazen pişman olsamda okuyorum sevmek zorundayım anlatıyosun uzun bi süre sonra üfff deyip ayrılıyo yanından boşuna demedim çocuklarla uğraşmak kolay değil die çocuklarla ilginç olaylar yaşayan varsa beklerim biz yoruluyoz onlar yorulmuyo genede hayat onların gözüyle güzel
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
benim gibi aklının ucundan bile geçmeyen bi bölüme giden ve okuyan sevmeye çalışan varmı merak ediyorum hakkaten insan yaptığı işimi sevmeli sevdiği işimi yapmalı bilemiyorum yaw:( okul öncesi öğretmenliği bölümünü cidden severek okuyan varmı helal valla
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
13
Tepki Skoru
0
Puanları
0
merhaba ben çocuk gelşişmi son sınıf öğrencisiyim şu anda stajımı yapmaktayımokulda hikaye saatinde kendimi çocuklara dinletemiyorum çok sıkılıyorum bu konu hakkında bana önerilernizi bekliyorum
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
495
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
Ben hikaye saatine geçmeden önce çocukların enerjilerini boşaltacak basit jimlastik haraketleri yaptırıyorum.(çok uzun sürmüyor) daha sonra hikaye saatine geçiyorum. hikaye saatinde de problem yaşamıyorum.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
368
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
ben de hikaye etkinliklerini bazen dinletmekte zorluk çekiyorum ama onları da anlıyorum,herşey bizim elimizde..Ben bir sonrki güne hazırlanmak için genelde her gün 12,1den önce yatmaz oldum..Özellikle hikaye etkinlikleri için uğraşıyorum.Öncelikle şunu söyleyeyim kullandığın kitap çok önemli,bazen mecburen resimsiz kitap kullanıyorum işte o zamanlarda zorluk çekiyorum..Hikayeden önce çocuklara hikayeyi dinleyen ve anlayanlarla hikayeden sonra oyun oynayacağınızı söyle ve hikayenin dramasını yaptır.Ben her hikayeden sonra drama yaptırır oldum ve çok eğleniyoruz,tek problem dramaya o sırada katılmayanlardan izlemeyenler olabiliyor.Eğer çocuklar çekingen davranıyorlarsa,dramaya sen de katıl,çok eğleniyorlar.Drama içinde mutlaka materyal hazırlamak gerekiyor,o zaman çok ilgili oluyorlar.Bir de ben,hikaye aralarında devamlı sorular soruyorum,durup,okuduğum yere kadar anlatmalarını istiyorum.Bu gibi şeyler ilgilerini canlı tutuyor...kolay gelsin..
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
1,292
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
12
ben de bir örnek vermek istiyorum...ilk önce okuyacağınız hikayenin ismini söyleyip daha sonra onların yere uzanmalarını,gözlerini kapayıp anlatacağınız hikayeyi zihinlerinde canlandırmalarnı istemeniz gerçekten ilgilerini çok çekiyor ve hikaye sonunda sorduğuınz sorulara netlikle cevap alabiliyorsunuz..kolay gelsin
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
116
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Denisse arkadaşıma katılıyorum.Hikaye okurken ses tonu, jest ve mimiklerin çok önemli olduğunu düşünüyorum.Ses tonuna kattığın farklılıklar çocuklarda ilgi uyandırıp dikkati topluyor.Birde hikayeleri kula sahnesinde kuklaları kullanarak anlatmakda iyi bir dikkat toplama yöntemi..Kolay gelsin..
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
13
Tepki Skoru
0
Puanları
0
merhaba arkadaşlar önerileriniziçin çok teşekkür edrim
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
271
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
Hikayeleri imkanınız varsa tepegöz yardımı ile anlatın.duvara yansıtarak çok ilgili dinliyorlar.Ben öyle yapıyorum.Onun dışında hikaye saatinden önce mutlaka onların yorulması için hareketler felan yaptırabilirsiniz.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
335
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
47
arkadaşlar,
bir öğrencim var büyümek istemediği için yemek yemiyor.yemek yiyince büyüyeceğini ve yeni bir kardeş geleceğini düşünüyor.bu durum 3 haftadır var durum evdede aynıymış.hatta annesi kilo verdiğini söylüyor onlarda bu durum karşısında şaşkınlar.Ne dediysem ne yaptıysam fayda etmiyor bır gün yarım saat onunla konuştum söz verdi ama ertesi gün durum yine aynı daha ne yapabilirim bilmiyorum aileye bir psikoloğa götürmelerini önerdim ama doğru mu ettim acaba?önereceğiniz fikirlerinizle bana yardımcı olur musunuz?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
236
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
AY CANIM BİZ NE DESEKTE ANLAMAZ CÜNKÜ BEYNİNE KOYMUŞ ONU BÜYÜMÜYCEM YEMİYCEM GİBİ ŞEYLER DEDİĞİNE GÖRE PİSİKOLOG CÖZE BİLİR ONU BENCE :) :p GÜLDESTE
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
342
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
bu belkide bi depresyon olabilir.... biliyorsunuzki çocuklarda çok sık görülüyor.... o yüzden psikoloğa gitmesi bencede en iyisi olur...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
298
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
canım benim.....umarım en kısa zamanda çözülür bu problem...kolay gelsin....gelişmelerden haberimiz olsun:D
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
2,193
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
ablacım mutlaka onu etkileyen bir olay olmuştur...aileyle tekrar konuş çevresinde komşularında kardeşi olan birileri varsa mutlaka onlardan etkilenmiştir...ailenin kardeş nedir çocuğa anlatması gerekir...bence birr iki hafta daha devam et konuşmaya sözle ödüllendirmeler yap...aile konusunda sınıfta etknlikler yap...
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
335
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
47
babaanne anneanne hep beraberler evler çok yakın ilgi hep bunun üstüne her istediği yapılıyor,anneden aldığım bilgilere göre baba şımartıyor.benim dünyada kızımdan başka kimse yok diyormuş bu tutum içersinde olacağı budur zaten anneyle sürekli diyalog içersindeyim ama babaya ne derece ulaşır bilmiyorum.anne bu durumdan memnun değil ama elınden bişiy gelmediğini söylüyor.zaten sessiz sakin bir bayan aile içinde de pasif konumda zannedersem en kısa zamanda aile ziyaretinde bulunmayı düşünüyorum ortamı görmek için ilginiz için teşekkür ediyorum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
236
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
NUR'CUM BENCE HİKAYEYİ KUKLAYLA CANLADIR OZAMAN DAHA İİ DİNLERLER CUNKU HER OGRETMEN ONU ONERIO
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
69
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
merhaba arkadaşlar,bu hafta sınıfıma yeni bir çocuk geldi ve çocuk hiperaktiv!Bir haftada bana ve sınıftaki çocuklara yapmadığını bırakmadı,tükürüyor,çığlık atıyor,yerinde oturmuyor,çocuklara vuruyor vs.Bu çocuk için elimden gelen ve bildiğim her şeyi denedim ama olmuyor.Sınıfın düzeninden vazgeçtim çocuklara vurması büyük problem yaratıyor.Ailesi çok bilgili insanlar değiller,annesi her gün yalvarıyor ne olur yardım edin diye,şimdi bende sizlerden yardım istiyorum bu çocuğa nasıl yardım edebilirim?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
255
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
bende hikaye anlatmadan önce daha önceden öğrettiğim parmak oyunlarından oynatırım.hem tekraretmiş olyoruz. hikaye okurken zaman zaman durup çocuklara sorular soruyorum. ses tonumu değiştirerek anlatıyorum. bazen de hikaye yi yarım bırakıp daha sonra ne olmuş olabilir diye sorarak fikirlerini alırım. zamanla beni daha dikkatli dinlediklerini görüyorum.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
39
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
49
Arkadaşlar aynı sorun benim sınıfımda da var.Bana da yardım ederseniz sevinirim.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
39
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
49
Tatlı _Tokatlı arkadaşıma katılıyorum.Kukla ile anlatılan hikayeyi çok iyi dinliyorlar.V eilgilerini daha çok çekiyor.
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst