- Katılım
- 3 Mar 2009
- Mesajlar
- 384
- Tepki Skoru
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
ÖĞRENME SÜRECİ |
“Kutup bölgesinde hava ısınmış, ısınmış, ısınmış… Kutup ayılarının evi olan kocaman buz dağları erimiş, erimiş, erimiş ve buz dağları küçük tabakalara bölünmüş, bölünmüş, bölünmüş… Kutup ayısının üzerinde olduğu küçük buz tabakası da başlamış yüzmeye…”
der ve öyküyü burada keser.
· Öğretmen bu kutup ayısının niçin yalnız olduğu, buz dağlarının neden erimiş olabileceği ve bundan sonra ayının neler yapabileceğine ilişkin sorular sorarak öykünün tamamlanmasına rehberlik eder.
· Çocuklar, küçük gruplar halinde artık materyalleri, boyaları kullanarak kutup ayıları yaparlar. Her gruptan bir çocuk sırasıyla yaptıkları kutup ayısını arkadaşlarına tanıtır. Ardından kutup ayılarını büyük boy kartonlara yapıştırırlar. Gruplar yaptıkları çalışmaya bir isim vererek okul panosunda sergilerler. |
Ekli dosyalar
-
53.5 KB Görüntüleme: 22
-
5.7 KB Görüntüleme: 24