Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

GÜNAYDIN MI? ODA NE?...DEMEYİN...

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
336
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Samimi bulduğunuz tek şey...






Günaydın!


Tıklım tıkış bir otobüsten indiniz. Yanınızdaki adam sarımsak
kokuyordu üstelik. Bir sonraki durakta iner diye beklediniz ama hayır!
Soluğunu tepenize bıraka bıraka sizinle yol aldı. Daha bir bardak çay
içemediniz ve Allah biliyor ya bugün pastaneden bir çatal alacak haliniz de
yok. Sevmiyorsunuz zaten bu işi. Git gel her gün aynı şey. Aldığınız para
yol ve kiraya gidiyor. Niye çalışıyorsunuz ki? Zar zor alınmış düşük limitli
çok taksitli kredi kartının ödemesi bir zebani gibi peşinizde. Aynı işi
yaptığınız halde sizden çok kazanan şu kadına nasıl da sinir oluyorsunuz.
Küçük dağları o yaratmış sanki. Kimin umurunda Orhan Pamuk filan.
Yapacağınızı işi suratınıza bakmadan adeta çemkirerek buyuran şefiniz de
ayrı bir sinir sebebi. Ciğerinize işlemiş pis boya kokusu içinde bütün gün
ayakta çalışacaksınız. Oturarak çalışabileceğiniz bir işiniz olsaydı
keşke...





***


Günaydın!


Servis bugün gecikti. Sokağın köşesinde soğuktan titreyerek ve
suratsız servis şoförüne lanet ederek bekleyip durdunuz. Oysa şuradaki
dakikalar ne kadar değerliydi. Birazcık daha uyuyabilirdiniz. Kahvaltı
yapabilirdiniz. Tuvaletten bile apar topar çıktınız. Oysa siz gecikseniz
beklemezler. Nitekim dün beklemediler. Taksi dolmuşla ancak yetiştiniz mesai
başlangıcına. Bir de on karış suratla karşılaştınız. Müdürün sekreteri imza
kartonunu kadırıvermiş bile. Yalvartmayı da seviyor üstelik ispiyoncu şey.
Neyseki birazdan bir kahve içip bilgisayar başına geçecek ve MSN'i
açacaksınız. Biraz geyik yapmak iyi gelir. Yılbaşında ikramiye
verilmeyecekmiş diyorlar. Zaten zam da yapmadılar doğru dürüst. Daha iyi bir
iş bulmak lazım. Şöyle ayağınızı yerden kesecek bir araba alabilseniz...



***


Günaydın!


Nesi var bu taksi şoförlerinin? Parasıyla değil mi kardeşim? Bu ne
suratsızlık, bu ne lanetlik? Güç bela ikna oldu zaten sizi götürmeye. Şimdi
bu adama "50 lirayı bozar mısın" da denmez. Kesin hır çıkacak. Ne bu
memnuniyetsizlik? Neden bu kadar şikayetçi herkes yaşamından? Neden kimsenin
yüzü gülmüyor? Niye herkes küfür eder gibi konuşuyor karşısındakiyle? Niye
öfke dolu bu kalabalık?



***


Günaydın!


Otobüste, serviste, kendi arabanızda her nerede olursanız olun
"diğerleri" de ne kadar mutsuz farkında mısınız?


Herkes kendi hayatının fakiri.


Ve ne yazık ki herkes artık sadece kötülüğü samimi buluyor.


Doğal olanı bu sanıyor...


Hayat kolay değil, hayat eşit değil, hayat güneşli değil evet...


Değil ama bir tebessüm, bir şükür, bir teşekkür ne kadar yapay
sayılabilir?


Bir günaydın ne eksiltir sizden?


Nezaket cebinizi doldurmaz belki ama ıssız hayatınızı
zenginleştirir...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
336
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Rica ederim arkadaşım beğenmene sevindim...teşekkürler..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
757
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
Hayat kolay değil, hayat eşit değil, hayat güneşli değil evet...


Değil ama bir tebessüm, bir şükür, bir teşekkür ne kadar yapay
sayılabilir?


Bir günaydın ne eksiltir sizden?


Nezaket cebinizi doldurmaz belki ama ıssız hayatınızı
zenginleştirir...


canımm sarımmmm çokk güzeldiii...yüreğine sağlıkkk...

herkeseee iyi akşamlarr...hayırlıı günlerrrr....:D:D:D

sevgiyle kalınn...mutluu kalınn...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
336
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Rica ederim canımcım beğenmene sevindim evet gerçekten öyle kaybetmeyiz kazanırız bence ...
Tikucum sanada iyi akşamlar...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
336
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Öznur canım arkadaşım o senin güzelliğin...ebn teşekkür ederim canım yaaa...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
336
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Canım ben teşekkür ederim.Kesinlikle bir günaydın hiç bir şey eksiltmez bizden...
Dilruba -Yağmur teşekkürler arkadaşım...
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
327
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
33
TEŞEKKÜRLER GENE SÜPER Bİ YAZI BEN BU YAZIYA AKŞAM CEVAP VERİYORUM AMA GÜNAYDIN YELLOW
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst