Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Gözlem raporları sayısı?

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
47
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
47
Merhaba arkadaşlar,ben açıköğretim 4.sınıf öğrencisiyim.staj dosyamı hazırlarken bir yerde takıldım kaldım.Şu çocuk gözlemleri 6-6 toplam 12 tane mi yoksa sadece bir çocuk için 12,yani toplam 24 tanemi?Allahaşkınıza kesin bir bilgisi olan varsa yardım etsin!Çok zor durumdayım,şimdiden teşekkürler!..
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Merhaba;çocuk gözlemleri 6 kız 6erkek toplam 12 tane.
 
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
120
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
mrb arkadaşım yıllık planda farketmedinmi 12 erkek 12 kız çocuğu gözlemi olacak. günde 2 çocuğuda gözlemlemiş olacağız yani.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
47
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
47
merhaba hediye,ne yapacağımı şaştım kaldım.Öğretmenimiz de 6-6 olacak dedi ama herkez farklı bişeyler söylüyor.İlgilendiğin için teşekkürler canım
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
1,022
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
hayır arkadaşım 12 gün erkek 12 gün kız olacak
 

hly

Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
45
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
arkadaslar ben okulöncesı ogretmenligi 3.sınıf ogrencısıyım ama uygulama ıcın gozlem raporu yok bende bulamadım ve kac cocuk gozlenmesı gerekıyor yardımcı olursanız sevınırım gozlem raporu olan varsa lutfen gonderebılırmısınız
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
27
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
bunu staj öğretmeninle konuşmalısın en iyi yolu o göstercektir. ama bir kız bir öğrencinin her hafta gözlemlenip küçük notlar alınması sonuç olarakta bir kız bir erkek iki öğrencinin gözlem raporlarının yazılması gerkeiyor. ya da her hafta bir öğrencinin gözlem raporunu yazman istenebilir. üsttede belirttiğim gibi en iti bilgiyı staj yaptığın okulun öğretmeni sana sağlayacaktır. kolay gelsin ve başarılar.
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
117
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
34
ya arkadaşlar nolur yardımcı olun dünden beri yazıyorum kimse yardımcı olmuyor.ben 3 yıldır usta öğreticiyim.bu yıl 3.sınıfa geçtim.uygulama okulum başka bir yer çıktı ama ben önceden çalıştığım için yerim değişmeyecek lakin benim kağıtta gelen bilgilere göre 8 saat çalışmam gerekiyor.şimdi ben dosyamı 8 saate göre mi dolduracam yoksa yarım gün çalıştığım için yarım günlük mü yazcam.nolur yarım edin.çok az vaktim kaldı çünkü.çok zor durumdayım
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
27
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
canım sen niye bu kadar paniksin tam gün dolduracaksın dosyanı staj öğretmenine göndereceksin o sana geri dönecek olup olmadığını söyleyecek. çok az gününde kalmadı daha çok var sakin ol ve dosyanı doldur. hepsi bu.
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
42
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
merhaba ben aöf 3ı sınıfta okumaktayım bu sene bildiğiniz gibi gözlem yapıyoruz ben gözlem yapıyorum ama bunu staj dosyasına nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum yani sadece etkinliklerde vs. yaptığımız gözlemleri dosyaya koyma düzeni nedir demek istediğim gözlem raporlarını dosya yapmak ne şkelide olcak bunun çeşitleri falan yaplam türleri yada herhangi bir şeyleri varmı aradım ama bulamadım bununla ilgili bilgi beni anlayan lar lütfen cvplasın ben hiç bir şey anlamadım
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst