9.1. Göreve Ba
şlama Esnasında İstenecek Belgeler:
Ö
ğretmen olarak görevlendirmesi yapılanlar, başvuru esnasında istenilen belgeler yanında;
a)
Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),
b)
Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
c)
Elektronik başvuru formunun onaylı örneği
ile birlikte görevlendirildikleri il millî eğitim müdürlüğüne başvuruda bulunacaklardır.
Başvuru yapanlar için sağlık, adli sicil, askerliğine ilişkin kişisel durumları elektronik başvuru formunda beyan
edilmiştir.
1-
Göreve başlayacaklardan istenen belgelerin il ya da ilçe millî eğitim müdürlüklerince ilgili kurumlardan elektronik
ortamda alınabilmesi durumunda buna ilişkin belgeler adaydan ayrıca istenmeyecektir.
2-
İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler göreve başlatılır, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik
olanlar göreve başlatılmayacaktır. Öğretmenliğe başvuru formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler arasında farklılık
olduğu tespit edilenlerin durumu valilikçe değerlendirilecektir. Durumu uygun bulunanlar göreve başlatılacaktır. Göreve
başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel Genel Müdürlüğüne bildirilecektir.