ETKİNLİĞİN ADI:Şiş balonum şiş
PROGRAMDA BELİRLENEN ETKİNLİĞİN ADI: Drama çalışması
KAVRAMLAR: Geniş-dar
YAŞ GRUBU:5-6 yaş
SÜRE:20 dk
GELİŞİM ALANLARI: Psiko-motor alan
MATERYALLER: Balonlar ve ip
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Psiko-motor alan:
Amaç1:Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım1:Sözel yönergelere uygun olarak hareket edebilme
YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip yaptırma ve anlatım yöntemleri
ÖĞRENME SÜRECİ: İsteyen çocuklar oyuna çağrılır. Herkesin kendine bir eş bulması istenir. eşlerden biri balon, diğeri ise pompa olur uzun balondurlar. şimdi pompalar balonları şişirmeye başlıyor.’aa’ uzun balonlarımız uzamaya başladı. Uzayın balonlar uzayın . Balonlarımız uzuyor pompalarımız yoruldu.
Zaten biraz daha şişirirlerse balonlar patlayacak. Dikkat edelim ki patlamasın pompala-
rımız çalışmaya başladı. Balonlarımız dayanamıyorlar patlamaya başlıyorlar teker teker
Evet bütün balonlarımız patladı şimdide pompalar balon, balonlarda pompa olsun diyerek oyun devem eder.
DEĞERLENDİRME:
PROGRAMDA BELİRLENEN ETKİNLİĞİN ADI: Drama çalışması
KAVRAMLAR: Geniş-dar
YAŞ GRUBU:5-6 yaş
SÜRE:20 dk
GELİŞİM ALANLARI: Psiko-motor alan
MATERYALLER: Balonlar ve ip
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Psiko-motor alan:
Amaç1:Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım1:Sözel yönergelere uygun olarak hareket edebilme
YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip yaptırma ve anlatım yöntemleri
ÖĞRENME SÜRECİ: İsteyen çocuklar oyuna çağrılır. Herkesin kendine bir eş bulması istenir. eşlerden biri balon, diğeri ise pompa olur uzun balondurlar. şimdi pompalar balonları şişirmeye başlıyor.’aa’ uzun balonlarımız uzamaya başladı. Uzayın balonlar uzayın . Balonlarımız uzuyor pompalarımız yoruldu.
Zaten biraz daha şişirirlerse balonlar patlayacak. Dikkat edelim ki patlamasın pompala-
rımız çalışmaya başladı. Balonlarımız dayanamıyorlar patlamaya başlıyorlar teker teker
Evet bütün balonlarımız patladı şimdide pompalar balon, balonlarda pompa olsun diyerek oyun devem eder.
DEĞERLENDİRME: