Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Ev almak isteyenler mutlaka bakmalı!

Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
1,055
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
çok güzel olmuş ellerinize sağlık
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
293
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
ben talibim vala harika ellerinize sağlık
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
49
çok güzel olmuş arkadaşım ellerinize sağlık.ama devlet memuru maaşıyla çok zor bu evi almak,en iyisi ben seyrederek egomu tatmin edeyim )))
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
2,999
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
ev alma niyetim yoktu ama bunu görünce fikrimi değiştiridim.kaç ytl diyorsunuz hocam.
:362jf:
şaka bir yana tüm ayrıntıları düşünerek çok güzel bir çalışma çıkarmışsınız.tebrikler.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
3,007
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
valla şimdi nasıl desem tabi bizimde kendimize göre sıkıntılarımız var.çocukların okulu,telefona gelen son zamlar,aidat anca maaşa yetiyo:)sonra dededen kalan miras bu öyle ucuza satamayız:)ben bi beyimle konuşayım fiyatı açıklarım:)ben bilmem beyim bilir...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
3,007
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
teşekkürler:)talep arttıkça fiyatta artıyo:)biraz daha düşünelim bari :)
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
137
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
Çok ayrıntılı ve temiz bir çalışma olmuş.Ellerinize sağlık.
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
2,999
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
hocam ilk pazarlığı yapan benim.bilmem artık.neyyyyyyyse.:362jf:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
2,062
Tepki Skoru
0
Puanları
0
harika olmuş ya mükemmel olmuş. çok temiz çalışılmış. süpeeer
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
304
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
Çok harika olmuş öğretmenim ellerinize sağlık.Bende talibim bu arada.Borçla krediyle almayı düşünüyorum anlaşırsak :):) Ev değil saray yavrusu herşeyi var içinde bir ben eksik :):)
 
Katılım
8 Şub 2007
Mesajlar
514
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
54
çok güzel bir çalışma çıkarmışsınız teşekürler
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
3,007
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
arkadaşlar düşündük taşındık satmamaya karar verdik:) kıyamadık wallahi:)
 
Katılım
25 Şub 2007
Mesajlar
532
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
tek kelimeyle muhteşem olmuş.ne diyelim.....allah güle güle oturmak nasip etsin.
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
2,999
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
esradnlr' Alıntı:
arkadaşlar düşündük taşındık satmamaya karar verdik:) kıyamadık wallahi:)
ama oldu mu şimdi.bari bir katını hatta bir odasını sat hocam.(benim oda bahçeye bakan olabilir mi?)
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst