TARİH: 05.04.2011
ETKİNLİK ADI: OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ETKİNLİĞİ
BELİRLENEN MATEMATİKSEL SÖZCÜK VE KAVRAMLARYAŞ GRUBU: 4-5 Yaş
SÜRE: 20-30 dakika
GELİŞİM ALANI
SİKOMOTOR ALAN,SOSYAL-DUYGUSAL ALAN
AMAÇ VE KAZANIMLAR
Amaçlar:
Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Amaç 7. Hoşgörü gösterebilme
Kazanımlar:
10. Yönergeye uygun çizgiler çizer.
1. Hata yapabileceğini kabul eder.
YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip yaptırma,açıklayarak öğretme, tekrar etme
KULLANILAN ARAÇ VE GEREÇLER: kalem, kağıt
ÖĞRENME SÜRECİ: Öğretmen çocuklara rakamların yazılışını tahta da gösterdikten sonra örnek rakam yazılışlarının olduğu kağıtları dağıtarak boş yerleri de kendilerinin doldurmasını ister.
DEĞERLENDİRME:
ETKİNLİK ADI: OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ETKİNLİĞİ
BELİRLENEN MATEMATİKSEL SÖZCÜK VE KAVRAMLARYAŞ GRUBU: 4-5 Yaş
SÜRE: 20-30 dakika
GELİŞİM ALANI
AMAÇ VE KAZANIMLAR
Amaçlar:
Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Amaç 7. Hoşgörü gösterebilme
Kazanımlar:
10. Yönergeye uygun çizgiler çizer.
1. Hata yapabileceğini kabul eder.
YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip yaptırma,açıklayarak öğretme, tekrar etme
KULLANILAN ARAÇ VE GEREÇLER: kalem, kağıt
ÖĞRENME SÜRECİ: Öğretmen çocuklara rakamların yazılışını tahta da gösterdikten sonra örnek rakam yazılışlarının olduğu kağıtları dağıtarak boş yerleri de kendilerinin doldurmasını ister.
DEĞERLENDİRME: