TARİH:24.05.2011
GÜNLÜK PROGRAMDA ETKİNLİĞİN ADI: Sanat Etkinliği
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI: Renkli Kalabalıklar
KAVRAM: Miktar; Kabalık-Tenha
YAŞ GRUBU: 6
SÜRE:20 Dakika
MATERYAL: Dosya Kâğıtları
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER: Anlatma
GELİŞİM ALANI: Sosyal duygusal, bilişsel alan
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Sosyal duygusal alan
Amaç 4. Kendi kendini güdüleyebilme
Kazanımlar
1. Kendiliğinden bir işe başlar
2. Başladığı işi bitirme çabası gösterir
Bilişsel Alan
Amaç 3. Dikkatini toplayabilme
Kazanımlar
1. Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder
2. Dikkatini nesne/durum/olay üzerinde yoğunlaştırır
Amaç 9.nesneleri sayabilme
Kazanım 5. Nesneleri sayarak miktarlarını aza ya da çok olarak söyler
ÖĞRENME SÜRECİ: Eğitici, çocuklara dosya kâğıdına çizmiş olduğu bu şekilleri verir. Onlara ‘kalabalık olan resimleri bulun onları boyayın. Tenha olan resimleri ise (x) işaretiyle belirtin’ şeklinde yönerge verir.
GÜNLÜK PROGRAMDA ETKİNLİĞİN ADI: Sanat Etkinliği
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI: Renkli Kalabalıklar
KAVRAM: Miktar; Kabalık-Tenha
YAŞ GRUBU: 6
SÜRE:20 Dakika
MATERYAL: Dosya Kâğıtları
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER: Anlatma
GELİŞİM ALANI: Sosyal duygusal, bilişsel alan
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Sosyal duygusal alan
Amaç 4. Kendi kendini güdüleyebilme
Kazanımlar
1. Kendiliğinden bir işe başlar
2. Başladığı işi bitirme çabası gösterir
Bilişsel Alan
Amaç 3. Dikkatini toplayabilme
Kazanımlar
1. Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder
2. Dikkatini nesne/durum/olay üzerinde yoğunlaştırır
Amaç 9.nesneleri sayabilme
Kazanım 5. Nesneleri sayarak miktarlarını aza ya da çok olarak söyler
ÖĞRENME SÜRECİ: Eğitici, çocuklara dosya kâğıdına çizmiş olduğu bu şekilleri verir. Onlara ‘kalabalık olan resimleri bulun onları boyayın. Tenha olan resimleri ise (x) işaretiyle belirtin’ şeklinde yönerge verir.