TARİH=12.05.2011
PROGRAMDAKİ ETKİNLİĞİN ADI=OYUN ETKİNLİĞİ
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI=ESKİ KÖŞE YENİ KÖŞE
KAVRAM=Eski-Yeni
YAŞ=5-6
SÜRE=15 dk
MATERYALLER=ESKİ-YENİ eşyalar
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER=
GELİŞİM ALANI=Psikomotor Alan
Amaç1=Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanımlar
4-Sözel yönergelere uygun olarak yürür.
5-Sözel yönergelere uygun olarak koşar.
6-Belirli bir mesafeyi sürünerek gider.
GELİŞİM ALANI=Sosyal-duygusal Alan
Amaç6=Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme
Kazanımlar
2-Grup etkinliklerine kendiliğinden katılır.
7-Gerektiğinde lideri izler.
8-Gerektiğinde liderliği üstlenir.
9-Etkinliklerin süresine ilişkin yönergelere uyar.
10-Grup etkinliklerinin kurallarına uyar.
ÖĞRENME SÜRECİ=Uygun bir ortam oluşturularak çocuklara oyun hakkında bilgi verilir. Eski eşyalardan oluşan eski köşesiyle yeni eşyalardan oluşan yeni köşesi hazırlanır. Ve çocuklar iki gruba ayrılır. Bir gruba çocuklar 1. 2. 3. diye sıralanarak onların eski köşesini temsil ettikleri grubun daha sonra değişerek 1 sonraki seferde de yeni köşesini temsil edecekleri söylenir. Ve eski denince eski köşesini tanıyıp eski köşesine sıralı bir biçimde gitmeleri istenir. Aynı şekilde bir de yeni köşesinin grup üyeleri seçilerek oyun oynanır.
DEĞERLENDİRME=
PROGRAMDAKİ ETKİNLİĞİN ADI=OYUN ETKİNLİĞİ
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI=ESKİ KÖŞE YENİ KÖŞE
KAVRAM=Eski-Yeni
YAŞ=5-6
SÜRE=15 dk
MATERYALLER=ESKİ-YENİ eşyalar
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER=
GELİŞİM ALANI=Psikomotor Alan
Amaç1=Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanımlar
4-Sözel yönergelere uygun olarak yürür.
5-Sözel yönergelere uygun olarak koşar.
6-Belirli bir mesafeyi sürünerek gider.
GELİŞİM ALANI=Sosyal-duygusal Alan
Amaç6=Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme
Kazanımlar
2-Grup etkinliklerine kendiliğinden katılır.
7-Gerektiğinde lideri izler.
8-Gerektiğinde liderliği üstlenir.
9-Etkinliklerin süresine ilişkin yönergelere uyar.
10-Grup etkinliklerinin kurallarına uyar.
ÖĞRENME SÜRECİ=Uygun bir ortam oluşturularak çocuklara oyun hakkında bilgi verilir. Eski eşyalardan oluşan eski köşesiyle yeni eşyalardan oluşan yeni köşesi hazırlanır. Ve çocuklar iki gruba ayrılır. Bir gruba çocuklar 1. 2. 3. diye sıralanarak onların eski köşesini temsil ettikleri grubun daha sonra değişerek 1 sonraki seferde de yeni köşesini temsil edecekleri söylenir. Ve eski denince eski köşesini tanıyıp eski köşesine sıralı bir biçimde gitmeleri istenir. Aynı şekilde bir de yeni köşesinin grup üyeleri seçilerek oyun oynanır.
DEĞERLENDİRME=