PROGRAMDAKİ ETKİNLİĞİN ADI= Müzik Etkinliği
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI=Yeni Yıl
KAVRAM=Eski-Yeni
YAŞ=5–6
SÜRE=15 dk
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER=Gösterip yaptırma
GELİŞİM ALANI=Dil Alanı
Amaç1=Sesleri ayırt edebilme
Kazanımlar
1-Sesin kaynağını söyler
2-Sesin geldiği yönü belirler.
3-Sesin özelliğini söyler.
4-Verilen sese benzer sesler çıkarır.
GELİŞİM ALANI=Bilişsel Alan
Amaç3-Dikkatini toplayabilme
Kazanımlar
1-Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder.
2-Nesnenin üzerine dikkatini yoğunlaştırır.
GELİŞİM ALANI=Sosyal-Duygusal Alan
Amaç11=Estetik özellikler taşıyan ürünler oluşturabilme
Kazanım1=Estetik bedensel hareketlerle yürür dans eder.
ÖĞRENME SÜRECİ=Uygun bir ortam oluşturularak öğretmen şarkıyı söyler. Ve şarkıya göre dans eder. Daha sonra çocuklardan dinledikleri şarkıyı söyleyerek dans etmelerini ister.
DEĞERLENDİRME=
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI=Yeni Yıl
KAVRAM=Eski-Yeni
YAŞ=5–6
SÜRE=15 dk
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER=Gösterip yaptırma
GELİŞİM ALANI=Dil Alanı
Amaç1=Sesleri ayırt edebilme
Kazanımlar
1-Sesin kaynağını söyler
2-Sesin geldiği yönü belirler.
3-Sesin özelliğini söyler.
4-Verilen sese benzer sesler çıkarır.
GELİŞİM ALANI=Bilişsel Alan
Amaç3-Dikkatini toplayabilme
Kazanımlar
1-Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder.
2-Nesnenin üzerine dikkatini yoğunlaştırır.
GELİŞİM ALANI=Sosyal-Duygusal Alan
Amaç11=Estetik özellikler taşıyan ürünler oluşturabilme
Kazanım1=Estetik bedensel hareketlerle yürür dans eder.
ÖĞRENME SÜRECİ=Uygun bir ortam oluşturularak öğretmen şarkıyı söyler. Ve şarkıya göre dans eder. Daha sonra çocuklardan dinledikleri şarkıyı söyleyerek dans etmelerini ister.
DEĞERLENDİRME=