- Katılım
- 3 Kas 2009
- Mesajlar
- 3,621
- Tepki Skoru
- 4
- Puanları
- 38
Çocuklar daire şeklinde minderlere otururlar.
• Öğretmenin yönlendirmesiyle çocuklar dört gruba ayrılırlar.
• Çocuklar daire şeklinde minderlere otururlar.
• Öğretmenin yönlendirmesiyle çocuklar dört gruba ayrılırlar.
• Önce çocuklarla Atatürk’ün kişiliği, getirdiği yenilikler ve bunların önemi ile ilgili sorular sorularak sohbet edilir. Daha sonra öğretmen gruplara belli bir süre tanır. Bu süreçte gruplardan Atatürk’le ilgili öğrendikleri, Atatürk’ün yaptığı yenilikler konulu bir oyun hazırlamaları istenir.
• Gruplar kendi aralarında oyunu planlarlar. Gösteri sırasında sınıfta mevcut eşyalardan yararlanırlar.
• Gruplar oyunlarını sergilerler. Sunumlardan sonra çocuklarla oyun sırasında neler hissettikleri, nedenleri, rahatsız oldukları veya mutlu oldukları noktalarla ilgili konuşulur.
• Eve gidiş hazırlıkları yapılır.
• Öğretmenin yönlendirmesiyle çocuklar dört gruba ayrılırlar.
• Çocuklar daire şeklinde minderlere otururlar.
• Öğretmenin yönlendirmesiyle çocuklar dört gruba ayrılırlar.
• Önce çocuklarla Atatürk’ün kişiliği, getirdiği yenilikler ve bunların önemi ile ilgili sorular sorularak sohbet edilir. Daha sonra öğretmen gruplara belli bir süre tanır. Bu süreçte gruplardan Atatürk’le ilgili öğrendikleri, Atatürk’ün yaptığı yenilikler konulu bir oyun hazırlamaları istenir.
• Gruplar kendi aralarında oyunu planlarlar. Gösteri sırasında sınıfta mevcut eşyalardan yararlanırlar.
• Gruplar oyunlarını sergilerler. Sunumlardan sonra çocuklarla oyun sırasında neler hissettikleri, nedenleri, rahatsız oldukları veya mutlu oldukları noktalarla ilgili konuşulur.
• Eve gidiş hazırlıkları yapılır.