Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

BU SEFER GÜLEMEYECEKSİNİZ...

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
NEDEN HERYERE YAZDIĞIMI MERAK EDIYORSANIZ BIRAZ DAHA FAZLA DUYARLI OLALIM DIYE.
23 NİSAN ÇALIŞMASI YAPTIK 2 AY VE CUMA GÜNÜ YANI AYIN 20 SİNDE CEVAP GELDI KATILMAYACAKSINIZ.NEDEN?KAYMAKAM VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ İZİN VERMİYOR.VE SAOLSUN MÜDÜRÜM OKADAR DUYARLIKİ ÇOCUKLARIN İÇİNDE SÖYLEDİ.ÇOCUKLARIN ÜZÜNTÜLERİNİ TAHMIN EDEBILIYORMUSUNUZ,EMEKLERİ GİTTİ BOŞA.TAHMIN EDEMEDIĞINIZ ŞEY İSE KOLUNDA VE GÖZÜNDE SORUN OLAN ÖĞRENCİNİN SÖYLEDİĞİ SÖZDÜ:
ÖĞRETMENİM YOKSA ONLARDAMI BİZDEN KORKUYOR.....
BU NASIL ADALET,YANİ ATATÜRK 23 NISAN SADECE NORMAL ÇOCUKLARINMI DEMİŞ,ÇOCUK BUNLAR ÇOCUK 23 NİSAN ONLARINDA BAYRAMI AMA DEĞİLMİŞ ÇÜNKÜ ONLAR ENGELLİ...LÜTFEN BIRAZ DAHA FAZLA DUYARLI OLALIM.DAHA ÇOK BİLİNÇLENDİRELİM...:phzuihf::phzuihf:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
1,292
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
12
:(çok üzüldüm hocam..verilen emeğe saygı böyle mi gösterilecek..?
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
tşkler hocam hayır ben rehabilitasyon merkezınde çalışıyorum zaten velılerı toplayıp yapıcaz fakat bızım çocuklar diğerleriyle çıkmak istıyorlardı üzüldüler.napalım malesef bır gerçek
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
810
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
inanamıyorum canım yaa çok üzüldüm peki bi gerekçeleri varmıymış yani öğrencin de sormuş yaa...NEDEN?
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
neden bellı değil.sizce nedenının bır önemı varmı çocuklar bayramı kutlayamadılarkı...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
NEDENI ÖNEMLI DEĞİL ÖNEMLI OLAN O ÇOCUKLARI MUTLU EDEMEDIK ŞİMDİ OKULDA KUTLAMAK ISTEMIYORLAR HALEN ANLAYAMAYANLAR İSE BANA KÜSTÜLER AÇIKLAMA YAPIYORUM AMA YOK BEN SİNDİREMIYORUMKİ ÇOCUKLAR SİNDİRSİN.O ÇOCUKLARIN ACI HAYATINI BIR KEZ DAHA ACI HALE DÖNÜŞTÜRDÜK
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
42
Tepki Skoru
0
Puanları
0
bence önceden kaymakamlıktan randevu alarak görüşün durumu anlatın ya kaymakam sınıfınızı ziyaret etsin yada bir kaç tane öğrenciyle sizde ziyarette bulabilirsiniz.bence en güzeli kaymakamın sınıfı ziyaret etmesi.sınıf içinde herhangi bir etkinliklerine katılsın birde yanında getirmiş olduğu hediyeleri öğrencilere dağıtsın.bu şekilde kaymakama anlatsanız bence kabul eder.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
merhaba karamurat arkadasım daha önce geldı ve etkınlıklerı gördü derslerı zıyaret ettı ama nedenı bellı olmayan bır şekılde 23 nısana izin vermedı ben bızzat söyledım hazırlık yaptık üzülcekler dedım ama izin vermedı.gerısı önemlımı.artık çocuklar okulda ve piknikte eğlenecekler.çok kısıtlanıyorlar napalım bızde bunlarla onların yüzünü güldüreceğiz...teşekkürler desteklerınız içinnnn
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
1,683
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
hocam gerçekten çok üzücü bir durum.. bu kadar hevesle hazırlanıp, gerçekleştirememek çok acı olmalı.. çocukları hayal kırıklığına uğratmak kadar canımı yakan başka bir şey yoktur benim için de.. o kadar zor bir durum ki sizinki, Allah yardımcınız olsun hocam..
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
416
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
sizin yerinizde olsam "neden" sorusuna beni tatmin edici bir açıklama almayana kadar işin ucunu bırakmam ilgili makamlarla görüşürdüm...neden sorusu önemlimi sizce demişsinizya, olan olmuş zaten bir daha 23 nisan gösterisi olucak diye birşey yok ama yapabileceğiniz tek şey bu sanırım çocuklarınız için...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
çocuklarım nedenını bılsede anlamayacaklardırkı.ben onlar 23 nısana sevınemedıler bundan sonra onları sevındırmek için uğraşıyorum.gerçek nedenı bıraz tahmın edergıbıyım nede olsa özel sektör ama ben sadece bır çalışanım benım müdürüm ılgılenmıyorkı benı hiç peşıne düşürmeyecektır.tşkler
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
3,007
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
inanki çok üzüldüm. çocukların yaşadıkları hayal kırıklığını düşündükçe sinirlerim bozuluyor.asıl eğitilmesi gerekenler kimmiş belli oluyo
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
243
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
evet esracım kesınlıkle haklısın tşkler desteğin için....
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
öğretmenim herşeyden önce özverili çalışmalarınız için sizi kutlamak isterim.bayrama katılamamanıza çok üzüldüm.ancak beni daha çok üzen öğrencinizin sözü oldu ''ÖĞRETMENİM ONLAR DA MI BİZDEN KORKUYORLAR''.bu cümle çok acı verici.artık bir şeylerin değiştiğini düşünüyordum.dememki değişmemiş yazık.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
627
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
buketçim çok üzüldümya,vicdanları rahatsa ne denirki ilginçtirki farkında bile değillerdir olayın ciddiyetinin....Allah sana kolaylık versin canım maalesef işte...
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
2,316
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
:(:( Çocukların o anki psikolojisini düşünmek bile istemiyorum:( Çok üzüldüm gerçekten:(
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst