- Katılım
- 25 Nis 2006
- Mesajlar
- 5,063
- Tepki Skoru
- 25
- Puanları
- 38
BİL BAKALIM NEDİR?
KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ
BİLİŞSEL GELİŞİM Kazanım 2: Nesne/durum/ olayla ilgili tahminde bulunur.
Göstergeler:
1. Nesne/durum/olayla ilgili tahminini söyler.
2. Tahmini ile ilgili ipuçlarını açıklar.
3. Gerçek durumu inceler. Tahmini ile gerçek durumu karşılaştırır.
Bilişsel Gelişim Kazanım 3: Algıladıklarını hatırlar.
Bilişsel Gelişim Kazanım 15: Parça-bütün ilişkisini kavrar.
Motor Gelişim Kazanım 4: Küçük kas kullanımı gerektiren hareketleri yapar.
MATERYALLER Meyveler, oyuncaklar, eğitim materyalleri
SÖZCÜKLER Sepet, Örtü
KAVRAMLAR Renk, şekil, büyük-küçük
DEĞERLENDİRME
1. Etkinlik hoşuna gitti mi?
2. Sepetten hangi nesneyi aldın?
3. Örtünün altında hangi nesne vardı?
AİLE KATILIMI
Ev ortamında, çocuğun kullandığı eşyaların isimlerinin söylenmesine özen gösterilir. Eşyaların bir parçasına dokunup ‘bu ne?’ diye sorularak tahmin etmesi istenir.
BİL BAKALIM NEDİR?
* Parça- bütün ilişkisi kurulabilecek çeşitli şekil ve büyüklüklerde nesne ve materyaller önceden sınıfa getirilir ya da sınıftaki materyaller kullanılır. Bütün malzemeler karışık bir şekilde sepete konur. Sırayla her çocuğun sepete elini uzatarak bir nesne alması istenir. Çocuktan nesnenin tamamını almadan eli sepetteyken nesneyi tahmin etmesi beklenir. Tahminin ardından nesnenin tümüne ulaşması istenir. Tahmini tekrar sorulur
"T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Etkinlik Kitabından alıntıdır."
KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ
BİLİŞSEL GELİŞİM Kazanım 2: Nesne/durum/ olayla ilgili tahminde bulunur.
Göstergeler:
1. Nesne/durum/olayla ilgili tahminini söyler.
2. Tahmini ile ilgili ipuçlarını açıklar.
3. Gerçek durumu inceler. Tahmini ile gerçek durumu karşılaştırır.
Bilişsel Gelişim Kazanım 3: Algıladıklarını hatırlar.
Bilişsel Gelişim Kazanım 15: Parça-bütün ilişkisini kavrar.
Motor Gelişim Kazanım 4: Küçük kas kullanımı gerektiren hareketleri yapar.
MATERYALLER Meyveler, oyuncaklar, eğitim materyalleri
SÖZCÜKLER Sepet, Örtü
KAVRAMLAR Renk, şekil, büyük-küçük
DEĞERLENDİRME
1. Etkinlik hoşuna gitti mi?
2. Sepetten hangi nesneyi aldın?
3. Örtünün altında hangi nesne vardı?
AİLE KATILIMI
Ev ortamında, çocuğun kullandığı eşyaların isimlerinin söylenmesine özen gösterilir. Eşyaların bir parçasına dokunup ‘bu ne?’ diye sorularak tahmin etmesi istenir.
BİL BAKALIM NEDİR?
* Parça- bütün ilişkisi kurulabilecek çeşitli şekil ve büyüklüklerde nesne ve materyaller önceden sınıfa getirilir ya da sınıftaki materyaller kullanılır. Bütün malzemeler karışık bir şekilde sepete konur. Sırayla her çocuğun sepete elini uzatarak bir nesne alması istenir. Çocuktan nesnenin tamamını almadan eli sepetteyken nesneyi tahmin etmesi beklenir. Tahminin ardından nesnenin tümüne ulaşması istenir. Tahmini tekrar sorulur
"T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Etkinlik Kitabından alıntıdır."