Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

ATANAMAMIŞ BİR USTA ÖĞRETİCİDEN

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
7
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
LÜTFEN BANA BİR YARDIMCI OLUN.BU SENE ATAMAM OLUR DİYE ÖYLE UMUTLUYDUM Kİ,SADECE BELİRLİ İLLERE BAŞVURU YAPTIM.AMA ATAMAM GERÇEKLEŞMEDİ ve SİMDİDE BAŞVURU TARİHLERİNİ KAÇIRDIM DİĞER İLLERİN.SEMİNER PUANIM:86 ve ACIKÖĞRETİM FAKÜLTESİNEDE YENİ KAYDIMI YAPTIRDIM.LÜTFEN SÖYLERMİSİNİZ BİR BİLGİSİ OLAN VAR MI ?ŞU DURUMDA BEN NE YAPABİLİRİM ATAMAMIN ÇIKMASI İÇİN.ADAPAZARI GİBİ BAZI İLLERDE ŞU ANDA ÇOK DÜŞÜK PUANLARLA ATAMALARI GERÇEKLEŞEN İNSANLAR VAR.BU EĞİTİMİN KALİTESİNİ DÜŞÜRMÜYOR MU?BENİM GİBİ İSTEKLİ BİRİLERİ VARKEN PUANI DAHA DÜŞÜK KİŞİLERİN ATANMASI?:10:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
7
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
ARKADAŞLAR CEVAPLARINIZI DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM .BENİ AYDINLATIRMISINIZ.DAHA BU SENE MEZUN OLDUM LİSEDEN.:36_15_4:
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
495
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
arkadaşım bu yıl benim bulunduğum yerde 13 kişi alındı ve çoğu mezundu.
moralini bozmak istmem ama zor sıra gelir. yanlış bilmiyorsam seminer puanından önce sınıfın kıstas alınıyor.

Diğer konu hakkında bir bilgim yok.mebe danış istersen.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
1,022
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
atamada öncelik puan değil mezun olmana veya sınıf üstünlüğüne göre yapılıyor. tabi torpil vs varsa hiç bişeye bakmadan ataman yapılabilyor.
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
7
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
:36_13_3:ARKADAŞLAR ANLATAMADIM GALİBA,ADAPAZARINDA BENDEN DÜŞÜK PUANLI VE DE BENİM GİBİ YENİ MEZUN OLMUŞ KİŞİLER ATANMIŞ YANİ DAHA ÖNCE HİÇ GÖREV YAPMAMIŞ KİŞİLER.YENİ Bİ BAŞVURU ŞANSI VERİLMEZ Mİ BİZE YA ONU MERAK EDİYORUM.İNANIN ÇOK ÇALIŞMA İSTEĞİM VAR.:36_13_3:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
7
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
TESEKKÜRLER HÜSEYİN DEDİĞİNİ YAPICAM AMA BEN ŞUNU ANLAMIYORUM BU ATAMAYI ZATEN MİLLİ EĞİTİM GÖZ GÖRE GÖRE YAPMIYOR MU,BEN KİMİ KİME ŞİKAYET EDİCEM Kİ!!!BU BİRAZ GARİP DEĞİL Mİ!!!ZATEN ONLAR YAPIYOLAR BU ATAMALARI ,BAZI ŞAHISLARA TORPİL GEÇEREK.O ZAMAN BENİM ONLARI BAŞKA BİYERE ŞİKAYET ETMEM GEREKMEZ Mİ?Bİ ÜST MAKAMA...NE YAPMALIYIM BENDE ŞAŞTIM VALLA!!!:10:
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
11
Tepki Skoru
0
Puanları
0
atamalr seminer puanına göre değil sınıf üstünlüğüne bakılıyor ve ilk öncelik mezunların sıra ile atama yapılıyor
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
42
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
ilk atamanda seminer puanına bakılır sadece.ben 98 almıştım seminerden.hemen atamam oldu.o gün bu gündür çalışıyorum.ama ikinci yılında sınıf üstünlüğü göze alınıyor.ayrıca görev yaptığın okuldaki yöneticinin verdiği not vede kaç yıldır bu işi yaptığın.ben bu yıl 5 inci yılımı çalışıyorum.
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
güzelim ben aöf. mezunuyum dilekçemi verdiğimde henüz mezun değildim ama öncelikle mezunları sonrada önlisans mezunlarını atadıklarını söyledi milli eğt.müd.yrd.yani böyle durumda ben açıkta kaldım ama geçen yıl böyle değildi her geçen gün değişiyo tavsiyem derslerine iyi çalışıp önce mezun ol sonrada kpssyi kazanıp kadroya geçmeye bak ben öyle yapmayı düşünüyorum sinir olmamak için
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
52
Tepki Skoru
0
Puanları
0
evet öncelik mezunların ve sınıf üstünlüğüne bakılıyo...
Böyle bi memlekette kaç kişi puanıyla hakettiği yerlere gelebiliyo ki???
Ama sen sıkma canını dersler çok ağır sen bunun için üzülmek yerine bence derslerine çalış kadrolu olduğunda kimsenin seni atamaması gibi bi durum olmayacak inşallah!Hem daha yeni mezun oldun belki seneye olur kim bilir? Kolay gelsin sana başarılar:)
 

ZaR

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
18
Tepki Skoru
0
Puanları
0
YASEMENTA' Alıntı:
ŞU DURUMDA BEN NE YAPABİLİRİM ATAMAMIN ÇIKMASI İÇİN.ADAPAZARI GİBİ BAZI İLLERDE ŞU ANDA ÇOK DÜŞÜK PUANLARLA ATAMALARI GERÇEKLEŞEN İNSANLAR VAR.BU EĞİTİMİN KALİTESİNİ DÜŞÜRMÜYOR MU?

Eğitimin kalitesini düşüren senden daha düşüklü birilerinin atanması değil, daha öğrenci olan kişilere bile bile çocuklarımızı teslim etmemiz bence. Binlerce lisans mezunu açıkta kadro beklerken MEB'in kadro sayısını düşük tutup, açık öğretim denilen saçmalıktan kadrosuz usta öğreticilik diye çıkarmış olduğu yine ayrı bir saçmalıkla o boşlukları doldurmaya çalışması asıl eğitimin kalitesini düşürüyor.
 
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
274
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
Eğitimin kalitesini düşüren senden daha düşüklü birilerinin atanması değil, daha öğrenci olan kişilere bile bile çocuklarımızı teslim etmemiz bence. Binlerce lisans mezunu açıkta kadro beklerken MEB'in kadro sayısını düşük tutup, açık öğretim denilen saçmalıktan kadrosuz usta öğreticilik diye çıkarmış olduğu yine ayrı bir saçmalıkla o boşlukları doldurmaya çalışması asıl eğitimin kalitesini düşürüyor.
[/quote]


Açıköğretim denilen o sistemin bizler de parçasıyız, sizin tabirinize göre de hepimiz saçmalık oluyoruz. Okulöncesinde eğitimin kalitesini düşüren iki öğretmen tipi var:
1. Henüz öğrenciyken çalıştırılanlar
2. Aldıkları diplomayı sadece duvarlarına asarak, çocuk eğitimini stajerlere ve yardımcı öğretmenlere bırakanlar..
ikisi arasındaki ayrımı nasıl yapıyorsunuz? İkisi de aynı şey değil mi?

Siz belki karşılaşmamış olabilirsiniz ama, emin olun açköğretim fakültesinden mezun olan çok değerli öğretmenlerimiz var. Ve onlar için kullanılacak tabir -saçmalık- olamaz. Bireysel farklılık denen bir şey varsa ve bunu uyguluyorsak çocuklarımız için, bunun yetişkinler için de geçerli olduğunu kabul etmeliyiz, kişinin özellikleri neyse kapasitesi de odur, verilen eğitim kadar kişinin kalitesi de önemli.
Onun için arkadaşlar kapağa bakıp suçlamak kolay içindekini görmeden....


Şunu da belirtmeliyim ki tartışma değil paylaşımın olduğunu zannettiğim bu forumda da böyle bir ifadeye rastladığım için üzüldüm. Bir şeylere karşı olabiliriz ama bu tarz kelimeler kullanarak mı????.....
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
271
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
Arkadaşım yapman gerekn çok basit.Hiç dilekçeyle şikayetle felan ugraşmayacaksın.Uğraşacağın tek şey var oda aöf olur veya normal bir üniversite çalışıp bitirip binlerce kadro bekleyenler gibi sende bekleyeceksin.Böyle usta öğreticilikle felan ugraşmayacaksın.
 
Katılım
25 Kas 2006
Mesajlar
4
Tepki Skoru
0
Puanları
0
canım ben lisans mezunuuym ve atanamdığım için şu anda usta öğreticilik yapıorumm düşünsenee bence bira önce arkadaşında deidği gibi ünv i bitir ve kadro almaya bak.... allah yolunu açık işini rast etsin...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
368
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
Ben de bir şey sormak istiyorum,ücretli öğretmenim..Bizlere de müfettişler puan veriyorlarmış bu sene..Bu puan bizlere ileride etki edecek midir?
 
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
274
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
Hayır ücretli öğretmenlere puan verilmez. Müfettişler sadece rehberlik amaçlı denetleme yaparlar.
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst