PROGRAMDAKİ ETKİNLİĞİN ADI: Serbest Zaman Etkinliği
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI: Haydi-Boyayalım
KAVRAM: Açık-Koyu
YAŞ: 4-5
SÜRE: 20 dk.
MATERYALLER: Kuru boya, çiçek çizilmiş boyama kağıdı
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor ve Bilişsel Gelişim
PSİKOMOTOR GELİŞİM:
Amaç 2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketler yapabilme
Kazanım 7: El becerilerini geliştiren bazı araçlar kullanır
BİLİŞSEL GELİŞİM:
Amaç7:Nesne, durum ya da olayları çeşitli özelliklerine göre sıralayabilme
Kazanım 4: Nesneleri renk tonlarına göre sıralar
ÖĞRENME SÜRECİ: Resimlerin olduğu kağıtları öğretmen çocuklara dağıtır ve çiçeğin yapraklarını açıktan koyuya doğru tonlarına göre boyamasını ister.
DEĞERLENDİRME:
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI: Haydi-Boyayalım
KAVRAM: Açık-Koyu
YAŞ: 4-5
SÜRE: 20 dk.
MATERYALLER: Kuru boya, çiçek çizilmiş boyama kağıdı
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor ve Bilişsel Gelişim
PSİKOMOTOR GELİŞİM:
Amaç 2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketler yapabilme
Kazanım 7: El becerilerini geliştiren bazı araçlar kullanır
BİLİŞSEL GELİŞİM:
Amaç7:Nesne, durum ya da olayları çeşitli özelliklerine göre sıralayabilme
Kazanım 4: Nesneleri renk tonlarına göre sıralar
ÖĞRENME SÜRECİ: Resimlerin olduğu kağıtları öğretmen çocuklara dağıtır ve çiçeğin yapraklarını açıktan koyuya doğru tonlarına göre boyamasını ister.
DEĞERLENDİRME: