PROGRAMDAKİ ETKİNLİĞİN ADI: Okuma Yazma Etkinliği
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI: Eşleştirelim
KAVRAM: Açık-Koyu
YAŞ: 4-5
SÜRE: 20 dk.
MATERYALLER: Öğretmen tarafından hazırlanmış üzerinde açık koyu tonlarında renkli resimler bulunan kağıtlar
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor Alan ve Bilişsel Alan
PSİKOMOTOR ALAN:
Amaç 2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım 10: Yönergeye uygun çizgiler çizer.
BİLİŞSEL ALAN:
Amaç 2: Olay ya da varlıkların çeşitli özelliklerini gözlemleyebilme
Kazanım 2: Olay ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır.
Amaç 3: Dikkatini toplayabilme
Kazanım 1: Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder.
Amaç 5: Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirme
Kazanım 2: Varlıkları renklerine göre eşleştirir.
ÖĞRENME SÜRECİ:
Öğretmen resimli kağıtları öğrencilere dağıtır.Öğrencilerden uygun tonlardaki resimleri(Açık-açık,Koyu-koyu)eşleştirmesini ister.
DEĞERLENDİRME:
MATEMATİK ETKİNLİĞİNİN ADI: Eşleştirelim
KAVRAM: Açık-Koyu
YAŞ: 4-5
SÜRE: 20 dk.
MATERYALLER: Öğretmen tarafından hazırlanmış üzerinde açık koyu tonlarında renkli resimler bulunan kağıtlar
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİKLER: Gösterip Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor Alan ve Bilişsel Alan
PSİKOMOTOR ALAN:
Amaç 2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım 10: Yönergeye uygun çizgiler çizer.
BİLİŞSEL ALAN:
Amaç 2: Olay ya da varlıkların çeşitli özelliklerini gözlemleyebilme
Kazanım 2: Olay ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır.
Amaç 3: Dikkatini toplayabilme
Kazanım 1: Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder.
Amaç 5: Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirme
Kazanım 2: Varlıkları renklerine göre eşleştirir.
ÖĞRENME SÜRECİ:
Öğretmen resimli kağıtları öğrencilere dağıtır.Öğrencilerden uygun tonlardaki resimleri(Açık-açık,Koyu-koyu)eşleştirmesini ister.
DEĞERLENDİRME: