- Katılım
- 6 May 2006
- Mesajlar
- 1,347
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 36
- Yaş
- 41
Öncelikle Sabah çocuklar geldiğinde silahları sevip sevmediklerini sordum. Sonra da "Bugün uzun tenefüsten sonra size silahları neden sevmediğimi anlatacağım" dedim. Tenefüsten sonra da Savaşın iyi mi kötü mü olduğunu sorarak muhabbete başladık. Madem savaşmak kötü insanlar neden savaşır diye felsefe yaptık. En sonunda da etkinliğimizi çıkarıp anıt ve heykelleri göstererek bu kötü savaş ve savaşta ölenler unutulmasın , bir daha böyle savaş olmasın diye böyle anıtların ve heykellerin yapıldığını anlattım.
Etkinliğin yapılışı:
Öncelikle google'dan fotoları buldum. Sonra fotoları kendim kestim. (Bu etkinliğimizi sınıfın değil de okulun değerler panosuna ya da atatür panosuna asacağımız için ve resimlerin çoğu çok detaylı olduğu için kendim kestim. Zaten amaç ve kazanımlara da kesme ile ilgili bir şey almadım.) Sonra kesilmiş bu fotoları siyah fon kartonunun belli yerlerine hafifçe bant ile yapıştırdım. (etkinlikten sonra bu fotoların yerini değiştireceğimiz için hafifçe yapıştırmak gerekiyor.)
Not: iğne ile tutturmanızı tavsiye ederim. Sonra sprey boya ile griye ve yer yer altın sarısına boyadım.
Burdan sonra çocuklar devreye girdi. Suluboyalarını aldırıp dışarı bahçeye çıkardım. (Köy okulu olmanın en büyük avantajı çimenlerin üzerinde etkinlik yapabilmek sanırım) Aldılar diş fırçalarını ve suluboyalarını başladılar püskürtmeye. Önce sadece resimlerin üzerlerine püskürtme yaptılar. Sonra benim uyarımla tüm kağıda püskürtme yaptılar. Tek bir tabaka karton olduğu ve 15 çocuk olduğu için yığılma olmaması amacıyla suluboyaları kartondan uzak bir yere bıraktırıp kartonun 4 kenarına sıralar oluşturdum. Fırçasına boya alan geldi sıraya geçti sıra gelince fırçasındaki boya bitene kadar püskürtme yapıp tekrar fırçasına boya almaya gitti. Böylelikle hem izdihamı önlemiş hem de aynı anda 4 kişinin rahatça çalışabilmesini sağlamış olduk.
Her neyse ben iyice gevezeye bağladım. Yakından normal görünmesine rağmen uzaktan 3 boyutlu gibi görünüyor. İşte etkinliğimiz:
...
Etkinliğin yapılışı:
Öncelikle google'dan fotoları buldum. Sonra fotoları kendim kestim. (Bu etkinliğimizi sınıfın değil de okulun değerler panosuna ya da atatür panosuna asacağımız için ve resimlerin çoğu çok detaylı olduğu için kendim kestim. Zaten amaç ve kazanımlara da kesme ile ilgili bir şey almadım.) Sonra kesilmiş bu fotoları siyah fon kartonunun belli yerlerine hafifçe bant ile yapıştırdım. (etkinlikten sonra bu fotoların yerini değiştireceğimiz için hafifçe yapıştırmak gerekiyor.)
Not: iğne ile tutturmanızı tavsiye ederim. Sonra sprey boya ile griye ve yer yer altın sarısına boyadım.
Burdan sonra çocuklar devreye girdi. Suluboyalarını aldırıp dışarı bahçeye çıkardım. (Köy okulu olmanın en büyük avantajı çimenlerin üzerinde etkinlik yapabilmek sanırım) Aldılar diş fırçalarını ve suluboyalarını başladılar püskürtmeye. Önce sadece resimlerin üzerlerine püskürtme yaptılar. Sonra benim uyarımla tüm kağıda püskürtme yaptılar. Tek bir tabaka karton olduğu ve 15 çocuk olduğu için yığılma olmaması amacıyla suluboyaları kartondan uzak bir yere bıraktırıp kartonun 4 kenarına sıralar oluşturdum. Fırçasına boya alan geldi sıraya geçti sıra gelince fırçasındaki boya bitene kadar püskürtme yapıp tekrar fırçasına boya almaya gitti. Böylelikle hem izdihamı önlemiş hem de aynı anda 4 kişinin rahatça çalışabilmesini sağlamış olduk.
Her neyse ben iyice gevezeye bağladım. Yakından normal görünmesine rağmen uzaktan 3 boyutlu gibi görünüyor. İşte etkinliğimiz:
...
Ekli dosyalar
-
39.8 KB Görüntüleme: 13
-
48.5 KB Görüntüleme: 13
-
52 KB Görüntüleme: 10