Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

2004 Mezunları Neredesiniz?

Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
16
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
arkadaşlar 2004 mezunları nerdesiniz .ben halil ARDAHANDAN SELAMLAR....
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
121
Tepki Skoru
0
Puanları
16
selamlarr..ben gülden kayserideyim sen bi üst sınıftın heralde.çünkü biildiğim bi halil vardı o da bi üst sınıftaydı:)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
17
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
ben saadey birinci öğretimden burdayız tabi ki ben düzce gölyakada görevliyim:36_3_12:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
17
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
teşekkürler sizlere de merak ettim üçümüzden başka kimse yok mu buralarda
 
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
halil ben filiz istanbulda görev yapıyorum aynı sınıftaydık saadet seni de tanıdım...
 
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
16
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
istanbul da hayat nasıl filiz hocam... buralar soğukta...
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
9
Tepki Skoru
0
Puanları
0
merhaba arkadaşlar bende 2004 1.öğretim okulöncesi mezunuyum,saadet ben esra tanıdınmı beni? sanırım aynı sınıftaydık ama senin soyadın cebeci değilmiydi evlendinmi yoksa?
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
9
Tepki Skoru
0
Puanları
0
halil sen türkçe öğretmenliği 2004 mezunu musun?benim tanıdığım bir halil vardı o senmisin acaba,ben esra okulöncesi bölümden.ataman oldumu?
 
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
16
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
2004 okul öncesi 2.öğretim mezunuyum selçukla aynı sınıftaydık. o halil ankarada çalışıyor.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
batmandan 2004 lere slmlar filiz,halil burda sizleri bulmak ne güzel.sınıftan diğer arkadaslarla görüşüyormusunuz? Saadet hocam slm sizi hatırlıyom.
 
Katılım
5 Eyl 2006
Mesajlar
9
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
slm arkdaşlarlar ben de 2004 2.öğretimden semire hataydan sevgiler izinizi bulmak güzel
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
17
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
semire naber nasılsın benim saadet birinci öğretimden esracım evet evlendim canım üniversiteden tanıyosunuz eşimi hakanla evlendim
 
Katılım
3 Tem 2007
Mesajlar
22
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
saadet tebrik ederim çok sevindim canım ömür boyu mutluluklar dilerim.Bende nişanlandım bu yaz seneye evleneceğim,Selcende evlendi belki biliyorsundur.
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst