Yüksek lisansla ilgıli

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan neseli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
180
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@neseli
bizim bolumde yüksek lisans yapan varmı varsa nasıl yaptı tez ve yabancı dil şartmı bazı seylerı merak edıyorumda tessekkurler
 
ben girdiğimde yabancı dil sınavına girme şartı vardı ama kazanma zorunluluğu yoktu.Şimdi nasıl bir uygulama var pek bilmiyorum.Tezli yapıcaksan tez şart tabiki, başarılar...
 
sanırım tez ve dil okula gore değişiyo siz yaptınzmı kolaymı tessekurler
 
ben tezi bu ayın 10'una kadar vermek zorundayım.Kesinlikle lisansa göre çok zor, dersler neyse de tez çok iyi çalışmayı ve araştırmayı gerektiriyor.yabancı dil daha çok doktora için şart, ama yüksek lisansta da üniversitelerin şartı farklılık gösterebilir.
 
çok tessekkurler ben on sekız mart üniverstesine baktım ama tam net bılgı alamasamda tezsız yazıyodu ona sevındım tezın zor olduğunu soyluyolar tez ıstemeyen üniversteye basvurmak lazım zor sağol basarılar
 
rica ederim, umarım gönlünce olur,başarılar...
 
ama arkadaşım yükselmek içinde tezli yüksek lisans yapmak gerek ,tezsizin pek bir avantajı yok,
ben araştırdığımda bunları duymuştum.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst