Merhaba arkadaşlar
Ben şu an bağımsız bir anaokulunda ücretsiz olarak çalışıyorum. 6 yaşında 8 öğrencim var ve ben sınıfımdan çok memnunum bu yüzden kpss atamalarına kadar devam etmek istiyorum. Fakat yüksek lisans yaptıgım için cuma günleri anaokuluna devam edemiyorum. Müdiremiz sınıfıma o gün kimin bakacagı konusunda endişeli sadece, eğitim öğretim aksamasın istiyor. Okuldaki diğer öğretmen arkadaşlarımdan da bakabilecek yok. Acaba aramızda benim gibi yüksek lisans yapanlar var mı? Varsa bu konuyu nasıl çözümlüyorlar?
Ben şu an bağımsız bir anaokulunda ücretsiz olarak çalışıyorum. 6 yaşında 8 öğrencim var ve ben sınıfımdan çok memnunum bu yüzden kpss atamalarına kadar devam etmek istiyorum. Fakat yüksek lisans yaptıgım için cuma günleri anaokuluna devam edemiyorum. Müdiremiz sınıfıma o gün kimin bakacagı konusunda endişeli sadece, eğitim öğretim aksamasın istiyor. Okuldaki diğer öğretmen arkadaşlarımdan da bakabilecek yok. Acaba aramızda benim gibi yüksek lisans yapanlar var mı? Varsa bu konuyu nasıl çözümlüyorlar?