Yüksek lisans ve öğretmenlik

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan patik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:30
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
Konum
Denizli
@patik
Merhaba arkadaşlar
Ben şu an bağımsız bir anaokulunda ücretsiz olarak çalışıyorum. 6 yaşında 8 öğrencim var ve ben sınıfımdan çok memnunum bu yüzden kpss atamalarına kadar devam etmek istiyorum. Fakat yüksek lisans yaptıgım için cuma günleri anaokuluna devam edemiyorum. Müdiremiz sınıfıma o gün kimin bakacagı konusunda endişeli sadece, eğitim öğretim aksamasın istiyor. Okuldaki diğer öğretmen arkadaşlarımdan da bakabilecek yok. Acaba aramızda benim gibi yüksek lisans yapanlar var mı? Varsa bu konuyu nasıl çözümlüyorlar?
 
selam patik ben bunu müdürümle gorustugumde yuksek lisansa basvuracagım die bagmsız anaokulunda mudur girer derslere dedi..Sistem bole calısıyormuus..Peki sen nerede yuksek yapıyorsun bu konuda bilgi alabilirmiyim senden? arastırıyorum ben ama acıkcası nasıl hallederim bilmyorum..1.5-2 sene once ALESten 85 almıstım bu puanında gecerlliği varmı merak ediyorum dogrusu
 
hocam resmi olarak izinli sayılıyorsunuz aslında kimin derse gireceği sizin probleminiz değil idarenin problemi önce nöbetçi öğretmen-müdür yardımcısı ve müdür şeklinde kendi araalarında ida etmeleri gerekmektedir. hangi konumdasınız hocam(bu souruyu sorrken bile inanın utanıyorum) yani sözleşmeli mi ücretlimi kadrolu :(
 
Şu an pamukkale üniversitesi yüksek lisansta ilk yılım. Ales'in geçerliliği 2-3 yıl civarı bir şey diye hatırlıyorum yine de ösym sitesinde kılavuzu vardır oradan bakmak gerek ama sanıyorum geçerli olur notunuz

Nihal hocam yukarıda yanlış belirtmişim şu an ücretli öğretmenlik yapıyorum ilk kpss denememdi ve böyle bir şanssızlıkla karşılaştım. Sanırım ücretli öğretmen oldugum için çözüm üzerinde çok fazla düşünmüyorlar çünkü kadrolu bir öğretmenle aynı haklara sahip değiliz :(
 
ales artık 3 yıl geçerli hocam dediğiniz gibi eğer ki ücretli olmasanız işinizi kolaylaştırmak zorunda idiler ücretli olduğunuz için sanırım müdürünüzün idareciliğine kalmış eğer ki iyi bir idareci ise elinden geleni yapması lazım inşallah gönlünüzce olur yüksek lisansınızı tamamlarsınız
 
Teşekkür ederim Nihal hocam inşallah
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst