Yorum senin öğretmenim

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rozinante
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:32
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
253
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
İSTANBUL
@rozinante
YORUM SENİN ÖĞRETMENİM

Ben , bir gülüm,sen bahçıvan
Çok açarsam eser senin ,
Mis kokarsam hüner senin,
Ama birde soluversem
Günah senin,günah senin öğretmenim

Ben tohumum ,çiftçi sensin
Çok sularsan ürün senin
Bol olursam verim senin
Ama birde çürütürsen,
Hata senin ,hata senin öğretmenim.

Ben elmasım ,sanat sensin
Pırlantaysam emek senin,
Parlıyorsam ışık senin,
Ama birde parçalarsan,
Kırık senin,kırık senin öğretmenim.

Ben boş defter ,kalem sensin,
Doğru yazsan yarın senin
Güzel yazsan ikbal senin
Ama birde karalarsan
Vicdan senin,vicdan senin öğretmenim.

Ben öğrenci sen öğretmen ,
Başarırsam hüner senin
Kazanırsam zafer senin
Ama bir de kaybedersem
Yok başka diyecek sözüm
Yorum senin yorum senin öğretmenim...
 
Teşekkürler güzel bir şiir
 
ben bu şiiri ilk okuduğum zamanlar o kadar duygulanmıştım ki
teşekkürler
 
gerçekten insanı çok duygulandırıyor,öğretmen olmama rağmen öğretmenlik yapamıyorum ve uzun bir sürede yapamayacak olmam çokkötü :(
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst